

11 Yaşında ki bu kız sizce büyük mü gösteriyor? :/ daha yeni keşfettim ve yaşını duyunca ben şaşırdım açıkçası


o kadar makyaj yapmış ki annem daha genç görünüyor, bu nasıl bir şey ya, yaşı 11 havasından mıdır suyundan mıdır bilmem ama 50 yaşında nasıl durur bilmiyorum, durum uvahim.
bravo ifşa ettin selinnazs ı
Makyaj falan yok
Bu kizi tanitorum
yakiniyim
Rica ediyorum agzinizi toplayin
ya mk bu kim ki tanıtıyorsun 2 dk sonra unutacağım, tanıtılcak yönü yok çok basit
yook merak ettim sizce ciddeb öyle mi diye
Annesi makyaj yapmasina izin vermiyor zaten
kes be kes
Ahah 😀
kızı gizlice yapmış baksana bir ton krema gibi yüzü
Hayir ciddeb
kizin makyaji yok
krem gibi gozukmuyor Yanlis goruyorsunuz
tamam kız arkadaşım da yok dedi haklısın ama boşver tanıtma o kızı kendini tanıt bize.
resmini koy nasılım diye sor mesela ;)
Tamam yakında ;)
kızın gözü güzel
Allah ailesine bağışlasın
Çok büyük evet kardeşimiz
Ama akıl olarak büyük göstermesi önemli olan
16-17 gibi gozukuyor. Bu 11 yasina gore oldukca buyuk bir yas
Cevap
3Cevap
Bencede büyük duruyor
Kim bilir 40 yaşına gelince nasıl göstercek ;)
hayır
Sen misin bu?
hayır
kafası büyük bunun
Kesfettim derken
Denk geldim
Madem denk geldin o zaman neden yukarıdaki bir yorumda 'yakiniyim, taniyorum' diyosun. Bence bu kişi sensin eminim
15 gibi.
18 üstü bu site
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar