180 Tl telefon için fatura çok değil mi sizin böyle mi ya?

500 dk 5.000 sms 3 gb internet ıphone kullanıyorum faturalı ve aylık olarak aşmayınca 170-180 tl arası geliyor arkadaşım duydu onun turkcellmiş 500 dk 2 gb 1.000 sms 40 tl benim dedi şok oldum arkadaşlar böyle şey mi olur ne yapacağım?
180 Tl telefon için fatura çok değil mi sizin böyle mi ya?
Cevapla