
normalde böyle gözüktüğünde 5-10 dk sonra açılırdı şimdi açılmıyor ya neden

Şarj aletinde sıkıntı olmasın kablosu falan kopmuştur içten ya da adaptör arıza yapmıştır bilgisayara tak
bilgisayardanda denedim olmuyor
Kabloda sıkıntı var ya da pilin tamamen öldü tel iphone galiba
aynen
reis abimin sarj aletinde denicem ama adam uyuyor ve sarj ediyor ondada etmez telefonda sıkıntı var
telefon kapanmadan önce %12diydi sarj ediyo gözüküyordu ama sarj yedi ve tamamen telefon kapandı
Dene sıkıntı olmaz bir 20 dakka takılı bırak seninki doluyorsa abinin şarj aleti ile yenisini alırsın dolmuyorsa batarya pert olmuş geçmiş olsun
reis ben abimin sarjını alamadım ama powerbank vardı bende onu taktım ama hala aynı sıkıntı var
Kabloyu değiştinmi
şarjda sıkıntı olsa öyle gözükmez, sıkıntı telefondadır, ekran tuşuna çok uzun süre basılı tut
reis aynen telefonda sıkıntı var gibi ne yapcam
kardeşim anasayfa buton tuşu ile açma kapama tuşuna ikisine birden 10-15 saniye basılı tut
sarjdayken siyah ekran oluyor sonra yine böyle gözüküyor
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-a68a-3e07e00eec11.jpg
sarj takılı değilkende böyle
encrypted-tbn0.gstatic.com/images
adaptörde sıkıntı olabilir bilgisayarın şarjını dene
bilgisayardanda denedim olmadı
Allah Allah şaşırdım, peki başka telden ara kendini ne diyor
aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor
kardeşim en iyisi dışarı çıkıcağın zaman bir telefoncuda şarj ettir
Tekrar tekrar dene. Temassizlik vardir. Iphone yapiyo bunu malesef.
çok denedim ya valla
Cevap
3Cevap
Reset attır telefonuna.
o nasıl oluyor
Bataryanın Şoklanması gerek. açılmaz
şok markette yaparlar mı
Yiğidim seni tanımak istiyorum beni mutlaka ara
reis telefona bir şey olmuş galiba sarjda pek sıkıntı olduğunu düşünmüyorum
valla reis normal olarak telefonun şarjını tam bitene kadar kullanınca bir süre sonra bu sorun oluyor. şoklama işi dediğim ise daha kuvvetli bir şarj aletiyle bataryaya güç uygulanıyor. bu sayede tekrar batarya normal olarak dolmaya başlıyor. tabi telefonun iPhone. bu durum iPhone Da nasıl olur pek bilemedim. yinede bir teknik yardım alman daha mantıklı olucak :)
reis abimin sarjı çok iyi onu kullanmak istiyorumda adam uyuyor ve sarj ediyo telefonunu alamıyorum mk uyanır siker belamı
😀 reis normal şarj aleti ile olmaz o iş. telefonculara filan bak olmadı. onlarda voltaj değeri gösteren özel şarj başlıkları var öyle yapıyorlar bunu
Supercharge masterrace
o ne
50 dkda fullenen 2gün giden şarj
googleye yazınca hiç bir şey çıkmadı
Huawei Mate 9 yaz çıkar
Bozulmuş.
evde sarj aletide yok
Yarın bakarsın çaresine..
yarın randevum var
Ondan sonraki gün bak o zaman..
yok olmaz telefon çok lazım bana
Birisinden rica et sen randevulaşırken o da telefonuna baktırsın.
telefondan yol tarifine bakıcam onun için önemli
Başka birisinin telefonunu kullan hfjdkd yeter yav stres oldum 😂😂😱
Hiç arkadaşım yok onun bana telefon vericek kimsem yok :(
Bizdensin desene..
evet benim fotoğrafımı çekicek bir arkadaşım bile olsa yeter
Selfie yap kanka hgndngnd.😂😂
kanka yetim gibi oda ya 50 fotoğraftan 49'u selfie olduğunu düşün
Al benden de o kadar bende o yüzden el ayak saç sakal falan çekiyorum toplasan benim iki üç tane adam akıllı resmim vardır onlarda dediğin gibi hep tek yetim misali..
bende oda yok twitter 2017de kavuştum twit atıcak bir şey bulamıyorum bütün insanlar her şeyi yapıyor ben hiç sosyal olamıyorum :(
S*ktir et.
nasıl sektir ediyim knk yalnızlıktan ölücem
Evlat acısı gibi
:( :( :(
Iphone mi?
evet
özelden mesaj atabilirmisin
mesaj atamıyorum sana
Peki telefonu şu an şarja çıkar kapalı bir şekilde home tuşuna ve açıp kapatma tuşuna basılı tut telefon açılan kadar bekle
bunu dene olmazsa eğer ekranda şarj göstergesi çıkıyorsa şarj aletinin felan kontrol et
sarjdan çıkardım denedim böyle gözüküyor
encrypted-tbn0.gstatic.com/images
şarja takınca nasıl görünüyor?
belli bir süre siyah ekran oluyor sonra soruda sorduğum fotodaki gibi oluyor
Senin batarya % 0 şu an ozaman bir süre şarja kalsın telefon batarya kendini topluycaktır
normalde öyle olması gerekir dostum biliyorum ama ben bayadır beklettim hiç beyaz iphone simgesi gözüküp açmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar