Ailem ile Siyasi Görüşlerimiz Farklı Sürekli Kavga Ediyoruz Ne Yapmalıyım?

Arkadaşlar ben 18 yaşını yeni doldurmuş biriyim bu yıl referandum falan olursa -ki öyle görünüyor- oy kullanabileceğim ama sorun bu değil. Ailem ile kullanacağım oy yüzünden çok kavga ediyoruz (özellikle babam) ile kendileri koyu Akp lı annemde öyle bende 17 yaşlarıma kadar aynı görüşteydim ama bazı şeyler oldu ve görüşüm değişti. şu an Chp li sayılmasamda tamamen anti-akp li biriyim diyebilirim. Hayır oyu kullanacağımı ailede söylüyorum fakat babam bir sürü hakaret ediyor yok cahilmişim, ne anlarmışım, küçükmüşüm, ne istediğim belli değilmiş ve daha bir sürü şey bir de annem de katılıyor bıktım artık. Onlara kendi oyumu kullanabilek yaşa geldiğimi her ne kadar söylesemde, özgür olduğumu söylesemde bu hiç bitmedi. Üstelik cahil dedikleri ben 2 dil biliyorum dünyada olan biten her şeyi araştırabiliyorum onlara anlatmaya çalışsamda beni hiç dinlemiyorlar malesef. En son şaka mı gerçek mi bilmiyorum ama evet demezsen evlatlıktan reddederim falan dediler ne yapmalıyım artık yeter
Ailem ile Siyasi Görüşlerimiz Farklı Sürekli Kavga Ediyoruz Ne Yapmalıyım?
Cevapla