Hastanede filmimi çektiler, doktora “hangi kanalda oynayacak?” diye sordum. Oksijen tüpüyle kovaladı. Neden sizce? Sorun neydi?
Not: Özlemişim bu tür sorularımı ne günlerdi be :)
Not: Özlemişim bu tür sorularımı ne günlerdi be :)
mınnak sordum gelecek ay kanak D tv sınde oynıcakmış senı kovalayan kışı yardımcı oyuncu bırde yangın tupu ıle senı bırı daha kovalamış sen telaştan gorememıssın onuda dublor oyuncu yapıcaklar fılmın adı radyolojıde radyo dınleyen kız dddd
Şimdi o çekilen filim resim o yüzde oynatılmıyor video çekseydiler neyse
Başka soru yoksa toplantıma geçeyim :D
Hoşgeldin minnak değişik sorularla tekrar aramızda olduğun için teşekkür ediyoruz özüne döndün
Beyin cerrahı olmadığı için hayal kırıklığına uğramıştır
Cevap
19Cevap
Artık baydık!
Böyle soruların komik olduğunu düşünenler dunyaya yeni gelmiş olabilir.
Benim diyeceklerim bu kadar. Kendine dikkat et kardeşim.
#4LLAHINKULU
Oksijen değildir o narkozdur bayıltıp beyin nakli ile seni yaşama döndürmek için uğraşmış malum hipokrat yeminleri var mesleğe ihanet olmaz 😊
gecen sobaya yaklastim senden daha sicak tutan bisi buldum dedim ne dedi koşe dedim nasil dedi 90 derece dedim cinlenip evi yakti güzel kardeşim simdi itfaiyeyi ariyorim
yemin ederim mimiklerim kıpırdamıyor sanırım yüz felci geçirdim
Çok komik olduğu içindir. Böyle bir mizahşöre daha fazla oksijen gerekiyodur belki de..
Az bile yapmış. Ben olsam paket yapar morga yollardım direkt.
Sana piknik tüpü yakışır.
O senin düşüncen tabi.
Bende ciddi ciddi okuyorum ne filmi diye -.-
bide master olmuşsun utan utan uykumu kaçırdın
direk tüpü başına atmadımı 😮
Bu kafa ile en fazla yumursak tv de yayınlanır
Yumurcak
+18 filmdir ondan kovalamış olabilir :)
Şiddetle kınıyorum doktoru
Torasik kanalda oynayabilir.
Sözelciler ağlıyor. @Daiblesse
hipokrat yeminine dua et sen sadece kovalamıştır
Oksijen lazımmış demekki
pek de haksız sayılmaz..
Beyninde oksijeb bitmis ondna senin
Espriyi begenmemişler asd
radyasyon yemeye mahkum birakmamis en azindan 😏
biz Bu filmi daha önce izlemiştik Hanımefendi
Kıskandı kesin. 😬😂
😋😋
ne günlerdi?
Bende bu kafadan istiyorum 😂
minnnak seninle evlensem intihar ederim
Sen espri yapma lutfen
Deli mi ne.
Minnak olduğun için
Normaldir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar