Hastanede filmimi çektiler, doktora “hangi kanalda oynayacak?” diye sordum. Oksijen tüpüyle kovaladı. Neden sizce?

Hastanede filmimi çektiler, doktora “hangi kanalda oynayacak?” diye sordum. Oksijen tüpüyle kovaladı. Neden sizce? Sorun neydi?

Not: Özlemişim bu tür sorularımı ne günlerdi be :)
Hastanede filmimi çektiler, doktora “hangi kanalda oynayacak?” diye sordum. Oksijen tüpüyle kovaladı. Neden sizce?
Cevapla