Sivaslı bir adamın konuşmasına bu yazılmış bu yorum. Sizde gülüyor musunuz youtube yorumlarına?😄

Alttaki yorumu yapan Angaralı dayımın ellerinden öperim


Sivas merkezden ibaret değildir, Divriği İmanlı Zara kurtceyi çok iyi bilir. Sivasliyim diyenler de İstanbul'da yaşayanlar herhalde.
Yorum yapan reis cevabi vermiş 😀
Hahaha aynen 😂
Gözde bacımız kulaktan dolma iki kıytırık bilginin azizliğine uğramış. Sivas'ın şivesi kendine özgüdür.
Sivastaki Kürtler Dersim/kocgiri asiretine aittir. Daha çok zara'da bulunurlar
Ya doğrudur zaraysa cünkü bir tane kürtle karşılaşmadım
Cevap
12Cevap
ben tokatliyimda bizim sivemiz farkli baya bir sallamis arkadas benzerlik var dersinde bu nedir :d
Abisi çocuk daha beyni oluşmadı 😄
belli zaten :d
😄😄
benım bıldıgım sıvas ta kurt kürt pek yok varsada dışardan gelmışlerdır ben pek ınanmadım cunku sıvası cok ıyı bılıyorum bır kac sefer geldım
Sivas merkez farklı şivesi ama sıvasın doğu ilçelerinde 6 ilçe tamamen doğu kültürü ve ağırlıklı olarak kürttür şu sivaslı olupda sivasta kürt yoktur diyen cahiller siz ya sıvası bilmiyorsunuz ya da sıvasın doğu ilçelerine hiç gitmediniz bende sivaslı bi kürdüm ve şivemiz sivas merkez ve batı sivaslı hiç alakasi yok
bir Tokat lı olarak gözde yi merak ettim şimdi 👊🏿👊🏿
Gözde 13 yaşında :d
Kaale bile alma o zaman, desteksiz atıyo
Aynen :)
bir Sivaslı olarak adam iyi palvra atmış
Geçende biri madımagı biz severiz bizle duyulur ama sivasta yetişir yazmış şok oldum yaa
Valla bizde gardaş kelimesi önemli mevzudada ciddi ortamda da cıvık ortamda da kullanılırda kurt ne alaka anlıyamadım. Sivasta kürt yokki mk
Ahahaha aynenn kürt olan bir ortamda kürtlerden nefret eden insanlar var ilginç 😂
Saçmalamış :) Sivasın şivesi kendine has :)
Aynen 😄
sivastayim iyi sallamis
Aynen ama kızın üstüne nasıl gittiysem yorumu sildi 😄
Hahahah 😂
Sivas ta kurt vartmi bilmiyorum
Bende bir tane görmedim
sivaslımısın sen gardaş :D
Tabi gardaş 😄
hemşerim :D
Canımm hemşoomm 😄 kürtçe konuşmuyosun aaa skjsksk kıza bir sövdüm bir sözdüm
ben türk üm :D darende sivasa yakın oldugu için babam sivasda yaşadı bir dönem ondan tam olarak sivaslı degiliz yani :D
Sivaslıların k*rtlerle uzaktan yakından alakası yok bizde Türk'üz 😄
heyt be helal <3
🙈🙈❤
🇹🇷 Astım bayrağı
Kurban olurum O'na hiç inmedi ki
Tabiki saçmalamış çüksüz gözde
Saçmalamayın
Ben demiyorum o yorumu
tamam bende onlara dedim zaten sana değil
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar