Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bir de ben.
Boyumu yazmaya utanıyorum la, deve gibiyim.
177 cm Marc fitt 😀😀😀😀
Ama eser daha uzun :D
Ben ilkini beğendim banane 😀😀
Yani boydan çok tip önemli siz kızlar için
Olabilir sizde seçim yapıyorsunuz ama biz bir şey demiyoruz.
Cevap
6Cevap
1.75 yeterli fazkası hoş durmuyo
177 benim valla ii ya ortanın üstündesin
Erkek dedigin uzun olur abi
Eser bu adamdan daha iyi o zaman sana göre
Uzun erkek daha iyidir
1,77😂😂
Ben 185
Götsün😂😂
Neden
180,5 cm.
1.84
184 cm eder yenenler
Daha yakışıklı diyorsun yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar