Eeee arkadaslar buyurun bakalim goruse belki benim sayemde sevdiginiz kisi sizin tarafinizdan sevildigini anlar lutfen cekinmeden yazin arkadaslar bir soz vardir sevdigini gizlemek baskalarina firsat vermek demektir


Onu seviyorsam seni seviyorum'a farklı kelimeler yüklemem. Direkt söylerim sevdiğimi. Ancak şöyle bir durum var. Sevdiğimi söyledikten sonra sevdiği olamayacaksam saklarım.
gizlemem valla kanka direk diom feleği sasio sjsjs
helal kanka sana
kardeşim tebrik ediyorum seni, 25 yıldır neden yanlız kaldığımın cevabını şu an bana verdin.
ben bunun icin varim 🎓👒
seven sevdiğine sevdiğini söylesin , sevilen duymak ister bunu direkt genelde :)
cok dogru👍
Cevap
20Cevap
sevdiğim yok açıkçası olsaydı asla seni seviyorum demezdim
ne derdin peki
küçük süprizler yapardım
👏👏👏👏👏👏
beklemedigim. yerden geldi bak
şimdi sevgiline kızma benim yüzümden olur mu :)))))
kizabilecegim kimse olmadigi icin rahat ol👍
iyi olunca küçük süprizler bekle :)
tamam. yazdim bir yere ☺
:) :)
uwww ben hiç onu yapmadım öyle düm dük dalarım konuya :D
Naber yazsak iyi selamun aleykum bacimdan asagisi haram 😄
Kimseyle konusasim, mesajlasasim yok. Zaten "O" diye biri de yok.
kanka sen yasiyonmu ya icine kapatmissin kendini hayattan zevk almak. icin ille hayatinda birinin olmasimi gerek
Yooo hayattan zevk aliyorum zaten :) aslinda birileriyle konustukca bunalan bir insanim. Sevmiyorum bıt bıt konusmayi ve mesajlasmayi
ha anladim ozaman hayat sana guzel. diyelim
😎Ebeeeet
Hadi iyi geceler🙋
iyi geceler
Denemesi çok zor olan dedikten sonra tadından yenmeyen bazende tadı kaçan cümle
iyimisin diyorum ben 😂
dl😇
seversem sylerim sonuc olumsuz olcak olsa bile
çok basit anlar
çok deli severim ve gizleyemem
Aaahh ah olsa da naber demeye razıyım
Ayni siniftayiz utanirim sonra
neyden
Ona herkes yürüyo biz 11e devam edek :D
Düm dük seni seviyorum diyorum 😊
Oyle biri yok.
koskoca casanovali beysin nasil olmz ya
ben soook
Sevgimi hakedene rastlamadim. Benide begenenler karakterimden once diş gorunusume geldiler gitmeleride kisa suruyor haliyle😎😏
keske dis gorunusumuzde karajterlerimizi yansitacak bir sekilde olsaydi casanovali bey en azindan basindan kabullenen gelirdi kabullenmeyen gelmezdi
Eger oyle olsaydi dogrulari bulamazdik ya da kiymet bilmezdik caba olmazdi. f arzetki su şişesi seffaf olmasa o suyu bakmadan icebilirmsn 😏 iste insanlarda birbrini tanimak zorunda kazanmak zorundaki o seffafligi gorebilmekte.
ama. zaten seni kabul. eden karakterinide. kabul etmistir benim ornegim o yondendi
Tabki oyle ama iste suyu gordugun anda icebiliyorsun ama simdi inssni gorusyosun yakisikli/Guzel hoşlaniyosun tanimak gerek taniyorsun ama yok içilecek gibi degil. Bende bundns bahsetmisim 😎😏 Bey diycen beyy benmi soyleyiim duygusala girince unjttun hemen
haklisiniz xasanovali beyyy
aman tamam bey pardon casanovali beyyyyy
Simdi oldu bak 😎😉
ne diyorduk dyghootmail89 hanim
Ohaaa yapma bunu bana cok uzun yazarken gazi olurum 😎😂
yapacak bisey yok casanovali bey hem bir bayana karsi ohaa denmez casanovali bey
Biliyorum ama napiyim cok uzun dyguhanm 😎😉
tamam neyse boylede kabul ama bir bayana karsi oyle konusulmaz degilmi casanovali bey
Merak etme fazlasiyla biliyorum ama dogalligimdanda ödün vermiyorum ani zamanlarda gelen sasirma hareketim o yani şaskınlik anlaminda duyghanm 😎😉
kabul edilmistir casanovali bey
bir zahmet edin hsni duuyghanm
bak gene duzgun yazilmamis ismim. lutfen dikkat edermisiniz casanovali beyyyy
Dyguhanm oldumu 😎😏
oldu tesekkur ediyorum. casanovalibey
Ricaaa ederimmm iş yok mu yarin 😏
Seviyorsan uzun süre saklayamazsın söylersin
bazen soyleye bilecek cesaret bulamiyor insan
onu diyemeyen de var :(
öyle bir durumda değilim şükür
yaz beni ilk siraya cunku ben naber bile diyemedim
yuhhh diyorum ancak
icinde nasil. tutabiliyorsun
🙊🙊🙊
yorumsusuz
yok. estafurullah onu diyemem.
7 olur
o da bende kalsin
ya sen yaz bakalim bir guven kendine reddedersede etsin bosver git yaz kiza gardas hadi bakalim.👼
haaaa ozaman biraz dusunulur be gardas
isin zor senin yanu
boyle sevdigini dile getirwbilecek bir resimli yazi paylas deki resmin altina herkesten yorumlari bekliyorum diye bakalim ne yazacak
mesela benim paylastigim varya simdiki bunu bul paylas tam olur valla
yoksada gonlume gore versin insallah
naptiniz
kizi niye sildin gardas ya
hani seviyordun
yazmadi diyemi kizi sildin yani
ama. oyle kolay olurmuya nasil. paylasgin ki
eee bisey yapmadi yani.
direk. git acil kiza. ya gardas olmazmi
hemen kacmayin pesinden kosun biraz askinizin ya
sen bilirsin keske yapabilecek biseyim olsada size birsey yapabilsem
ne demek sevenlerin birlesmesi taraftariyim dir herzaman
Bakalım kaç kişisiniz meraklandım.
Seni seviyorum artık manası kaldı mı herkes diyor
hic bise demiyorum naber de dahil :d
nalett olsun ben
beni de say 1 :D
50..
derken
Burdayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar