Eniştem çok rahatsız edici hareketler sergiliyor. Sürekli eli kolu üzerimde. Habire sarılıp öpmeye çalışıyor, eliyle dudaklarımı tutup sıkıyor sürekli öyle seviyor beni. ablam varken yanaktan, yokken boyundan öpmeye çalışıyor. ve zorla yapıyor, kaç defa zorla duvara veya yere yapıştırıp boynumdan öptü. Ablam yokken benim odada uyumaya çalışıyor, sürekli yatağıma girmeye çalışıyor. aşırı cıvık biri. çok kavga ettim bu hareketlerinden dolayı, çok bağırıp çağırdım ama umursamıyor resmen. Çok güçlü olduğu için engel de olamıyorum. Kucağına alıp zorla sarılıyor, kaçmaya çalıştığımda yine kucağına alarak beni kapıdan uzaklaştırıyor.. az önce bişey anlatcam dedi tutturdu yanımda uzan öyle anlatcam dedi. ben de o zaman anlatma deyip arkamı döndüm gitmek için. o sırada fırladı beni tutup havaya kaldırdı kucakladı sonra kanepeye geçerek üzerine, kucağına oturttu resmen, beni böyle dinle dedi. bağırıp çağırdım bırakmadı, ısırdım sonra evden kaçarcasına çıktım.. başka yerden yazıyorum şu an. çok uzattım biliyorum ama çok doluyum çok sinirliyim. adam çok yardımsever biri, dışarıda çok sevilen bir insan. ayrıca akrabamız oluyor. evlerini biliyorum orda da vıcık vıcıklar böyle. bu yüzden belki aile yapısından dolayı böyle rahattır deyip temize çıkarmaya çalışıyorum onu. ama ben yine de gelemiyorum böyle şeylere. sarkıntılık ettiğine de inanmak istemiyorum yoksa günlerim daha da zor geçecek. bilmiyorum kahretsin bilmiyorum. napcam ben yardım edin Allah rızası için
Cevabın nedir?
Cevapla
Lütfen durumunu ailene ya da ailenin bilmesini istemiyorsan polise bildir. Burda masum bir niyet yok gerçekten. Zorla yapılan hiçbir şey masumca değildir. Korkmana ya da panik yapmana gerek yok. Kendini de kötü hissetme. Ama en yakın zamanda ya ailene ya da polise bildir bu durumu.
412 Yorumla
Soran+1 yıladam etrafınca çok sevilen çok sayılan bir insan. Çok tanınıyor, polise gidersem biter o. rezil olur. ona acımıyorum ablama acıyorum sıkıntıdan mahvolur o. aileme de gidemiyorum abilerim bahane arıyolar adamı öldüresiye dövmek için
- +1 yıl
Abilerin neden öldürresiye dövmek istesin bu kadar iyi birini? Demekki farkindalar bir yavsaklik olduğunun. Erkekler kadinlardan daha dedikoducudur. Kim bilir neler biliyorlar hakkında. Neler duydular sagdan soldan ne anılarını ogrendiler. Sen neden orda kaliyosun peki. Git abilerinle yasa
Soran+1 yıladamın genel tavırlarından hoşlanmıyorlar. ablama yakıştırmadıkları için daha da nefret etmeye başladılar.. onlarla kalıyordum dayanamayınca ayrıldım, uğramak zorunda kaldım bu hafta. benzer şeyler yaşanınca bugün ayrıldım tekrar, başka yerdeyim şu an
Soran+1 yılablam benim en çok kıymet verdiğim insan. Bu yüzden üzemiyorum kızı. Ama arkadaşlar yardımcı oldular bir kaç şey deneyeceğim
Soran+1 yılçok yardımcı oldunuz, özellikle de üslubunuzla. çok teşekkür ederim 😇
Soran+1 yıldokunmaz olur muu :)
Soran+1 yıl😊😊
- +1 yıl
Bu adam senden hoşlanıyor seni alıştırıp ablanla seni beraber idare edecek seninle sevişmek istiyorum demek istiyor.
En İyi Cevaplar
sen o eriştenin adini soyadini bana ozelden yaz nerden olduğunu ben onunla cok iyi anlaşırım bir daha kadinlarla kardeş kardes gezer ömrü boyunca
34 Yorumla
Soran+1 yılvarya hiç güleceğim yoktu Allah razı olsun iyi güldüm 😂 sinirden gözümden yaşlar akıyordu şimdi ise katıla katıla gülüyorum 😂😂
Soran+1 yılçoook sağolun, siz beni güldürdünüz Rabbim de sizi güldürsün inşallah 😊😇
+1 yılOnun istediği şeyleri yap mesela kucağına oturtup beni böyle dinle dediyse yap. Eğer kötü niyetliyse daha ileriye gitmeye çalışır. Değilse de zaten anlarsın. Bazı insanlar çok fazla sıcakkanlı ve sinir olabiliyorlar. Hangi amaçla yaptığını anlarsın böylece
27 Yorumla- +1 yıl
Kolaydı.
- +1 yıl
Kolaydı diyen arkadaş dahiyane bir fikrin varsa alalım?
- +1 yıl
Var tabi. Adam tescilli sapık. Polisin ya da ablasının müdahale etmesi gerekiyor çünkü daha önce üstünü çıkar bile demiş. Daha neyi anlamaya çalışacak sapık işte.
- +1 yıl
Öyle demişse durum kötüymüş evet
- +1 yıl
Polis çözer bence
Soran+1 yılaslında bakış açısı güzel ama o adamdan tiksiniyorum. otur dedi diye ala bilerek oturamam, koltukta yanımda oturmasından bile iğreniyorum. nefretim daha ufak çaplı bişey olsa denerdim ama şimdi yapamam. Yine de fikir için çok teşekkür ederim
Soran+1 yılçıkar dediyse normal bir günde dedi. sıcak değil mi ya hırkanı çıkarsana falan yaptı bir kaç defa. Yine iyi niyetine bağlamaya çalıştım ondan daha fazla nefret etmemek için, ama doldum hatta taşıyorum artık
+1 yılCüs oha. Uzaklas o evden hemen. Alakani kes o pislikle. Zaten zor dayaniyorsun belli bu sarkintiligi gecmis, sapikliga kadar gelmis. Adamn resmen taciz ediyor seni
16 Yorumla
Soran+1 yılAboouw daha da kötü oldum şimdi bunu okuyunca.. Ama gözümü açıyorsunuz sağolun.. durumu açığa çıkarırsam çok kötü şeyler olur, yaşanacaklardan korkuyorum bu yüzden konuşamıyorum kimseyle
- +1 yıl
Bu itin iyi bir dayaga ihtiyaci var ve ablan da bin kat daha iyilerini hakediyordur eminim. Ben senin yerinde olsam aileme anlatirdim bisekilde. Polise de sikayet ederdim. Bunun gibi hastalar yüzünden, insan dogruyu yanlisi ayirt edemiyor. Sana bunlari yapiyorsa, ablani da büyük ihtimalle aldatiyordur. Ya da baskalarina da sarkiyordur. Hic normal degil bunlar, inan bana senden daha önemlisi yok bu dünyada. Ablani da kurtar kendini de
Soran+1 yılAllah razı olsun gerçekten çok yardımcı oldun.. ablamı aldatmıyor sadece bana karşı böyle, dışarıda böyle değil. Ama işte cesaretim yok yaşanacakları izlemeye
Soran+1 yılçok sağol yardım için
- +1 yıl
Rica ederim. Insallah durum cözülür. Korkma bence.. asil korkarsan tecavüze kadar gider bu duurum
Soran+1 yılİnşallah inşallah.. daha fazla ileri gidemez diye düşünüyorum, ama teşekür ederim gerçekten 😇
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
14Cevap
- Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu durumu bir telefon vede video kaydina alip bu videoyu ailesine annesine babasina ve ablana soylemekle tehdit et. Bak yapabiliyomu bida
15 Yorumla
Soran+1 yılaklıma gelmemişti, işte böyle şeyler için buraya yazmak zorunda kaldım durumu. Çok sağol.
- +1 yıl
En kisa xamanda yine yeltenicektir. Bu adamin sende gozu var. Ensest iliski istiyo canı.. sende bisekilde ses kaydina al konusmalarini. Sen de o sirada sen enistemsin adam gibi davran bana ya ayiptir ne serefsiz bir adamsn falan de.. ve kayıt ettigine emin ol. Ayrica bu kaydi flash bellek alip kaydet ve guvenli bir yere sakla. Bunlari harfiyen yap canım .
Soran+1 yılbeynim o kadar sulanmıştı ki.. nasıl gelmedi bu aklıma :) kayıtları başka yerde kullanamam onu bitirmek için, ama durdurmak için kullanabilirim. çoook sağol 😊
- +1 yıl
hahah 😂kiyamam sana ya. sakin ol kayit yaparken. kurnaz bir enisten var. ona gore davran canım . iyiaksamlar.
Soran+1 yılahaha 😃 öyle yapcam 😂 iyi akşamlaar 😊😊😊
+1 yılCanım eniştem oda çok sıcak diye üstümü çıkardı. Kızım ablana söylesene adam sapık resmen.
27 Yorumla
Soran+1 yılAbi onu da söylüyor kahretsin ki üstünü çıkart dediği bile oldu. inanmak istemiyorum daha fazla nefret etmek istemiyorum ondan. çünkü fazlası beni katil eder. ablama anlatamam asla
- +1 yıl
Bilmeye hakkı var.
Soran+1 yılablam mahvolacak stresten, bunlar duyulursa abilerim ondan nefret ettikleri için zaten öldüresiye döverler adamı, aileler zaten konuşmuyor husumetli diye yaşanacaklardan korkuyorum, bu yüzden sesimi çıkaramıyorum belli edemiyorum hiçbir şeyi
- +1 yıl
O zaman imkanın varsa evden uzaklaş bir an önce. Yoksa da eğer seni en iyi anlıyacak ve olayı en iyi yönetebilecek olan abine düzgün düzgün anlat, kavga çıkmasını istemediğini söyle. Şimdi öğrenmezlerse daha sonra mutlaka öğrenirler bu söyledilerinin hepsi yine gerçekleşir. Artı olarak sen de suçlu olursun. Ablan da üzülsün artık yapıcak bir şey yok.
Soran+1 yılevden ayrıldım ben. oraya gitmiyorum diye ablam atarlandı bu yüzden uzun süreden sonra uğradım tekrar. Ama ablam evden çıkar çıkmaz bin pişman oldum yine gittiğime... mantıklı düşünüp olayı sessizce çözebilecek birini bulabilirsem yardım isteyeceğim, çok sağol fikir için
+1 yılO zaman bana böyle davranmaya devam edersen yanlış anlicam artık de
13 Yorumla
Soran+1 yıldenedim, söylemediğim şey kalmadı. o kadar umarsız o kadar sinir bozucu ki, takmıyor.. Ama bir kaç çözüm yolu buldum burdaki arkadaşlar sayesinde. inşallah bakacağım icabına
- +1 yıl
İnşallah gönlünce olsun. Yerinde olsam anneme söylerdim
Soran+1 yılaileden kimseye söyleyemem ki :) Ama az önce yengemle konuşmaya arar verdim. En aklı selim olan kişi o kobuşabileceklerimden, yardımcı olur bana... çok sağolun 😇
Enısten bıldıgın sana göz koymuş önce bunu kabullen yapacağın şey o evden uzaklaşmak bunu yapamıyorsanda enıstenı tehdıt et senı ablama söylerim de rahatsız oluyorum de Bidaha yapmayı göze almaz
02 Yorumla
Soran+1 yılevden çıktım onun yüzünden. adam ciddiye almıyor, sana bişey yapmıyorum sadece çok seviyorum ben senin eniştenim abinim diyor
Resmen taciz ediyor, nasıl aklamaya çalışıyorsun nasıl hala onun bulunduğu ortamlarda duruyorsun.! Git anlat herkese herşeyi. Susarsan tecavüzde eder yakında.
03 Yorumla
Soran+1 yılo kadar ileri gidemez, fazlasından korkar çünkü adam tanınan biri, cesaret edemez adını böyle bir meselede lekelemeye. onun bulunduğu yerden ayrıldım canım. ablam için mecburen gitmek durumunda kalmıştım bu hafta, erken döndüm ablamla vedalaşamadım bile. öyle işte
Soran+1 yılversiin.. sesine bile tahammülüm yok, sesini duymamak için kulaklarımı kapatıyorum bazen. uyumadan önce gördüğüm son kişi olmasın diye galeriye veya sosyal hesaplara girip sevdiğim insanlara bakıyorum. Ben de az bela okumadım bu duruma düşürdüğü için
Diğer konusunda 385 cevap paylaştı. Yemişim öyle aile yapısını gitme bir daha o eve. Mal mısınız nesiniz mk
14 Yorumla
Soran+1 yılönce şu argo ifadeleri kaldıralım lütfen. evden zor da olsa ayrıldım başka bahanelerle, uzun süredir gitmiyordum oraya. gitmek zorunda kalmasam gitmezdim. yine benzer durum yaşanınca ablamı bekleyemeden çıktım evden.
Soran+1 yılEn çok kıymet verdim kişidir ablam. uzun zamandır gelmiyorsun kırılmaya başlıyorum dedi. gidip gönlünü alayım dedim. ablam varken daha seviyeli davranıyor diye buna güvendim biraz. ablamın işi çıkınca dışarıya çıktı, sonra eniştem damladı eve. yine benzer şeyler yaşanınca ablamı bekleyemeden onunla vedalaşamdan kaçtım evden
Soran+1 yılAma ne yapmam gerektiği konusunda arkadaşlar yardımcı oldular sağolsunlar. durdurmaya çalışacağım bir şekilde
+1 yılailene ve ablana söyle polise veririm diye de tehtid et olmaz böyle
10 YorumlaYerinde olsam sikayet ederim polise
22 Yorumla
Soran+1 yılçok tanınan biri, rezil olur. olan ona olmaz ablama olur, stresten mahveder o kendini biliyorum
Ailene söyle haberleri olsun.
16 Yorumla
Soran+1 yılaileme söylersem çok kötü şeyler olur. zaten adamdan nefret ediyorlar, ailesiyle de konuşmuyorlar. ortalık fena karışır en çok üzülen de ablam olur
Soran+1 yılantidepresan kullanmaya başladım o dengesiz adam yüzünden. Ama ablama hiç kıyamam mahvolur o
Soran+1 yıl.. Teşekkür ederim çok yardımcı oldun
+1 yılİfadelerin abartılı. Bir iki de sen ekleyip anlatmışsın. Yan odadayım, aç odanın kapısını bir konuşalım
11 Yorumla
Soran+1 yılyazdıklarımdan tek bir kelime bile abartı değil, hatta eksilterek anlattım emin olabilirsin.
+1 yılBu kadar şeyi yapmış olsaydı zaten bonus olarak seni s. kerdi. bence güzel hikaye yazıyorsun. Ben tahrik oldum.
08 Yorumla
Soran+1 yılAbi canım mısın nesin, delirmek üzere olduğum durumumla dalga geçeceksen defol git şurdan, yoksa bütün sinirimi Senden çıkaracağım
- +1 yıl
O zaman sen de gerçekçi ol. Ablama söyleyemem dediğin şeye bak. Bu işin mahkemeye kadar yolu var biz mi gelip seni koruyalım.
- +1 yıl
21 yaşındasın 5 yaşında bile çocuklara öğretiyorlar tacize uğradığınizda çığlık atın diye.
Soran+1 yılaralarını açamam ömür boyu ölürüm vicdan azabından. yahu boşversene beni anlamıyorsun zaten
- +1 yıl
Tamam sen de ver. Yeter ki mutlu olsunlar. Dinimizde bile iki kız kardeş bir kocaya gidemez. Ablan öyle bir sapıkla mı mutlu olacak? Ben zaten yoruldum Sana laf anlatmaktan. Bisey yapacagin yok bari sinirimizi bozma
Soran+1 yılAbi uza şurdan ya, terbiyemi senin gibi terbiyesizler yüzünden bozmak istemiyorum
- +1 yıl
Terbiyesiz sensin. Eniştenle yiyişiyorsun. Zaten trollsün
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbazı hareketlerı daha belırgın olur. kucana aldığında penısı kalkıyormu felan
00 Yorumla
+1 yıluzak durmalısın öyle tiplerden
14 Yorumla
Soran+1 yılyapabileceğim en mantıklı şey evden ayrılmaktı, onu da yaptım zaten :)
- +1 yıl
evet iyi yapmışsın
bu kafada insan çok tanıdım uzaklaşmak gerek
Soran+1 yılhaklısınız, teşekkür ederim dikkate alarak yardımcı olmaya çalıştığınız için
- +1 yıl
ne demek :)
Konus sevmedigini soyle bu tur harkeyleri
15 Yorumla
Soran+1 yılYa az söylemedim ki, daha 40 dk kadar önce bağıra çağıra söyledim bunları, sonra evden çıktım zaten
Soran+1 yılhakaret bile ettim adam tınlamıyor. Şu an resmen boğazım sızlıyor ona bağırmaktan
Soran+1 yılbaşka seçeneğim yok maalesef.. teşekkür ederim ciddiye alıp yardımcı olmaya çalıştığınız için
+1 yılTersle it gibi davran tabiri caizse
00 Yorumla
+1 yılEnişten varya tam bir...
01 Yorumla
Soran+1 yılTam bir biiip.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu soru ciddimi ya
25 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYasin ve onun yaşı kaç?
Soran+1 yılciddiyim elim ayağım titriyor sinirden şu an, ne yapacam bilmiyorum polise gidemem aileme anlatamam, ablama hiç söyleyemem. En son katil olcam sanırım
Soran+1 yılBen 21, o 25 küsür bişey
Cevap sahibi+1 yıl25 yaşında yani olgun yaşlarımız birbirine yakın ve sana böyle davranıyor gerçekten ilginç ben yazıyı ilk okuduğumda aranızda en az bir 20 yaş vardır diye düşündüm çünkü aklı olan hiç bir erkek boyle şeyler yapmaz mantıklı bir açıklaması yok ama anlayamadığım seni nasıll atıyor tutuyor kucağına oturtuyor kapıdan yakalayıp çekiyor bu nasil bir gevsekliktir aklı dengesi felan yerindemi çünkü hiç normal değil hareketleri ve de sen çocuk degilsin ki nasıl tepki koyamıyosuun bağır çağır karşısına geç rahatsız oluyorum lütfen felan de biraz sinirli ol çocuk değilsin ya seni atıp tutacak kucağına oturtacak aklım almadı koskoca kiza böyle şeyler yapilirmi bırak enişteyi baban bile yapmamalı normal bir insan böyle şeyler yapmaz !!!
Soran+1 yıldiğer yorumları okuduğunuzu sanmıyorum yazmıştım oraya. daha bugün bağırıp çağırdım suratına suratına. bir de utanmadan bağırma komşular duyacak deyip daha da çıldırtıyor beni.. bağırdım hakaret ettim, bana niye böyle davranıyorsun ben senin abin gibiyim diyor sürekli. be de abilerim böyle şeyler yapmıyor onların seviyesi var diyorum ama yok, adamda gurur olmadığı için incinmiyor.. yukarıda bir kaç şey söylendi onları yapacağım bir şekilde
+1 yılBayram degil seyran degil enistem beni niye optu
20 YorumlaBu soruyu yazan kişinin elini ayağını öperim... Bu nasıl bir hayal gücü bu nasıl bir fantezi...
04 Yorumla
Soran+1 yıldilerim rabbimden dalga geçtiğin şu yazı, vermediğim detaylarıyla başına gelir de anlarsın beni. adam akıllı danışmaya geldim ben buraya, xper kasmaya değil
Soran+1 yılNiye beddua edip düşüyorsam artık. bedduamı geri alıyorum ve seni sadece Allah a havale ediyorum
Soran+1 yılsana bahsettiğim adamın mesajlarını kanıt olarak atardım şimdi ama uğraşılmazsın, Allah için defol şurdan.
+1 yılyasin küçük mı hoşlanır
12 Yorumla
Soran+1 yıl21 yaşındayım
- +1 yıl
hmm
+1 yılenisteyle delirmeceler
10 Yorumla
+1 yılablana söyle uzak dur onlardan
04 Yorumla
Soran+1 yılablama anlatamam evlilikleri bozulur resmen. onlarla yaşıyordum ayrıldım zaten. uzun süre gitmeyince ablam tavır aldı beni unuttun dedi yine gittim kaldım 1-2 gün. ablamın işi çıkınca dışarı fırladı. eniştem gelip yine böyle davranınca kaçmak zorunda kaldım resmen
- +1 yıl
bozulsun sapık bir enişten var malını görsün ablanda
Soran+1 yılKız üzülmesin diye susuyorum zaten, çocuğu var bitirir kendini sıkıntıdan
- +1 yıl
katlan ozaman ne yapalım
+1 yılNiyeti bozmus bu adam
00 Yorumla
+1 yılAblana soyle
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇakacak sana benden demesi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe dersek diyelim, güzel bir fantezi be.
10 Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar