Psikoloğum bana cinsel ilişkiye girip girmediğimi sordu?

İlk seansta ben sıkıntılarımı anlatırken kızlarla aramın pek iyi olmadığından falan bahsederken bir anda sordu. Çok garip değil mi? Psikoloğum kadın bu arada biraz utandım :D Sonuçta annemle babamla bile bu konuları konuşmamışken ne bileyim. Ben de bakir olduğumu söyledim. İlişkiye girmelisin dedi bana kendini geri çekiyosun falan dedi. Siz ne düşünüyosunuz bunun hakkında?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar yani girmelsin derken bu knularda adım atmalısın dedi genç delikanlısın dedi insanın sekse de ihtiyacı vardır dedi hep mast nereye kadar dedi e haklı :D
Psikoloğum bana cinsel ilişkiye girip girmediğimi sordu?
Cevapla