Arkadaşlar liseli zamanlarım da bu üşümeyen tayfadaydım. Çocukken çok hastalandım o kadar ağır antibiyotikler kullandım ki baya ağırdı. Doktorlar bile şaşırır o kadar antibiyotiği nasıl kulllandın diye.
Neyse küçükken aşırı hastalanırdım. Liseli zamanlarımda kışın atletle geziyordum evde. Spor filan yapardım.
Fakat ondan sonra boğazlardan bir hastalık kaptım 2 ay yattım. şu an çıtkırıldım insan tipine örneğim.
En ufak üşütmede gidiyorum. Vücudumun dengesi kaydı sanki. Bu bahane değil
küçüklükten beri bir ''tırt''lık rolüm var. :D
Siz hangi tayfadansınız kir pasın içinde uyuyup bakteri bile kapmayan mı yoksa en ufak soğuk su içmede sıçırtgen olan tayfamı :D
Sizce hasta olmamak mümkün müdür?
(midesi hassas olan insanlardanım)
Neyse küçükken aşırı hastalanırdım. Liseli zamanlarımda kışın atletle geziyordum evde. Spor filan yapardım.
Fakat ondan sonra boğazlardan bir hastalık kaptım 2 ay yattım. şu an çıtkırıldım insan tipine örneğim.
En ufak üşütmede gidiyorum. Vücudumun dengesi kaydı sanki. Bu bahane değil
küçüklükten beri bir ''tırt''lık rolüm var. :D
Siz hangi tayfadansınız kir pasın içinde uyuyup bakteri bile kapmayan mı yoksa en ufak soğuk su içmede sıçırtgen olan tayfamı :D
Sizce hasta olmamak mümkün müdür?
(midesi hassas olan insanlardanım)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar