Çıtkırıldım insan mısınız? Yoksa kırda, kışta çıplak gezip üşümeyen insan mı? Sizce hasta olmamak mümkün müdür?

Arkadaşlar liseli zamanlarım da bu üşümeyen tayfadaydım. Çocukken çok hastalandım o kadar ağır antibiyotikler kullandım ki baya ağırdı. Doktorlar bile şaşırır o kadar antibiyotiği nasıl kulllandın diye.
Neyse küçükken aşırı hastalanırdım. Liseli zamanlarımda kışın atletle geziyordum evde. Spor filan yapardım.

Fakat ondan sonra boğazlardan bir hastalık kaptım 2 ay yattım. şu an çıtkırıldım insan tipine örneğim.

En ufak üşütmede gidiyorum. Vücudumun dengesi kaydı sanki. Bu bahane değil

küçüklükten beri bir ''tırt''lık rolüm var. :D

Siz hangi tayfadansınız kir pasın içinde uyuyup bakteri bile kapmayan mı yoksa en ufak soğuk su içmede sıçırtgen olan tayfamı :D
Sizce hasta olmamak mümkün müdür?

(midesi hassas olan insanlardanım)
Çıtkırıldım insan mısınız? Yoksa kırda, kışta çıplak gezip üşümeyen insan mı? Sizce hasta olmamak mümkün müdür?
Cevapla