Kızlar papatya mı yoksa kırmızı gül mu? Ve sebepleri neden papatya neden kirmizi gül?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Papatya seven kadınlardanım. Papatya seven kadınlar narin, kırılgan olur.
Hayır malesef. Bir dal alan olmadı
Ay canım. Düşünmen yeter inan ki :)
papatya cok hos hem falida var daha guzel narin felan cok seviyom
O kırmızılar lale ama 😀
Canın Sağolsun kardeşim :) yanlış anlama ezmek için söylemedim
Cevap
0Cevap
Gül çünkü papatya elime geçince direk seviyor sevmiyor yapıp yapraklarını kopartıyorum papatyaya yazık sahip çıkalım papatyaya 😂
Papatyaya hayran kızlardan değilim ben mor menekşe severim
gül severim, nergis, leylak, sümbül.. güzel kokusu da olsun, ev mis gibi koksun.
Papatya.
Kırmızı gül görünce aklına kanayan gül geliyor.
Papatya en sevdiğim çiçek. Bakınca huzur doluyor içime. Çol zarif
Çok*
Papatya daha saf ve güzel geliyor bana. Renkleri çok güzel. 🌼
Gül de güzel ama papatya varken gülü pek sevmem.
Benim orkide ama ikisinin arasından seçeceksem papatya.
Kirmizi gul cunku askin temsilcisi ayrica bence en guzel kokan cicek
Hic olmadı be 😅
Sevgilim var odun sadece. Cicek degil de cikolata almayı tercih ederim ayrıca
Papatyalar daha samimi.
Mesela soyle bir soz vardir.
Ciceklerden papatyayi
Insanlardan seni sevdim.
Papatyalar bana daha hoş geliyor.
Şaka mısın sen acaba?
Yazıp durma.
Kızdırmayin o zaman.
İyi günler. Yazmazsaniz sevinirim.
bir gün kırmızı gün ertesi gün papatya :D
kırmızı gül hiçbir çiçekle kıyaslanamaz ki
papatya daha saf geliyor
gulde guzel 😂 ayrim yapmak gerekirse papatya derim ama 😂
aynen papatya 😂 bide alan olsa keske 😂 sadece seviyorum
ha yok tesekkur ederim 😂 ciceklerin bir verilis amaci olsun
olmasin
Papatya. Renkleri hoş.
Gül değil onlar lale en sevdiğim cicek
Bilmem çok guzeller
Hayır 😄ama Gülhane parkina gitmiştim alabildigince lale ve ben canliyken severim çiçek almak biraz sacma
Hayır anadoluda kalan gidemez mi
Papatya çünkü daha doğal
O anlamda demedim tabiki oluş biçimi doğal ama görünüşü daha saf kalan papatya benim için. Güller her romantik filmde vs göre göre alışılagelmiş gibi duruyor artık papatya daha masum :)
Bana her gün papatya getirsin sıkıntı olmaz
Kaktüs
kirmizi gül😍😌
Papatya daha masum
Tabikide papatyaaa
Bana hitap etmiyor
Benim ruhumu yansıtıyor kırmızı gül ağır ve olgun kadınlar için gibi duruyor ama papatya benim gibi cıvıl cıvıl birine hitap ediyor
Wuhuuuu 😁😁😂
Ikisi de degil ben beyaz gulleri severim 😊
Ben sevmiyorum.
Ay pardon yanlış yere yazdım 😂
Alttaki lale yalnız
ikiside en sevdiğim çiçekler benim ya
Papatya
Canım öyle istediği için
O anki psikolojime bağlı
gül değil ki o lale
:) papatya huzur veriyo daa gülü daha çok seviyorum peygamber efendimiz kokusuymş ya bide
anladım
neden? kendine mi alcn
:D olmasss
naz mi :D hiç benlik değil nyse iyi geceler
ela
tabiki güllll.. Papatya diyen yoktur herhalde
Anaaam çok şaşırdım nedenki?
tövbe kıpkırmızı bir gülün suçu ne? Bana kırmızı gül resmi atar mısın
Çiçek sevmem
tabikide uykum
kendimi
😂😂😊☺
Oy veremicem, çiçek dalında güzel...
Lale en sevdiğim çiçektir... Gül samimiyetsiz geliyor, papatya da öyle artık..
Alan elbet vardı. Ve buket şeklinde değil saksısıyla getirirdi..
Evet😊
Ya herkesin zevki bir değil tabiki 😊 Onlarda güzeldir..
Ya 😂
Sarı bukleli saç demek. Lepiska diye de kullanılıyor..
Hayır benim lakabım değil kıvırcığım ama sarışın değil esmerim 😄
Bal köpüğü
papatya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar