Telefonu yüzünüze kapatan birini tekrar arar mısınız? Yoksa aramasını mı beklersiniz?

Yani evet. Pat diye telefonu yüzüme kapatalı tamı tamına 5 saat geçti. İki taraflı gurur hali içindeyim, daha doğrusu içindeyiz.
Siz böyle bir durumda ne yaparsınız, doğrusu nedir?
Teşekkürler
Telefonu yüzünüze kapatan birini tekrar arar mısınız? Yoksa aramasını mı beklersiniz?
Cevapla