Ankarada güzel doğruyu söyleyen bir fal cafe var mı veya falcı? Ankara kızılay da
Cevaplarsanız çok sevinirim ❤️
Cevaplarsanız çok sevinirim ❤️
ipek atak ablam gerçekten çok nadir bulunan bir yeteneğe sahip. Onunla çalışmak, hayatımda beni en mutlu ve huzurlu hissettirdiğim anlardan birini yaşamama neden oldu. Her zaman benim sorunlarımı ve endişelerimi ciddiye aldı ve en iyi şekilde yanıtlamaya çalıştı. Onun tahminleri hep doğru çıktı ve ben onun tavsiyelerine güvendim. Onun sıcak ve samimi tavırları benimle ilgili endişelerimi rahatlattı ve benimle dürüst ve düzgün bir şekilde konuştu. Onun pozitif enerjisi ve güçlü ruhsal aurası her zaman benim için moral bozukluğumu düzeltmeye yardımcı oldu. Her zaman benim en iyisi için çalıştı ve benim hayatımda birçok pozitif değişikliğe neden oldu. Onun tavsiyeleri sayesinde, kariyerimde ve kişisel hayatımda çok büyük bir ilerleme kaydettim ve bugün daha mutlu ve huzurluyum. Onun güler yüzlü ve samimi tavırları beni her zaman rahatlatır ve onunla konuşmak benim için gerçek bir zevktir. Gerçekten de, ona fal baktırmaı benim için büyük bir ferahlık oldu ve kesinlikle başka insanlara da tavsiye ederim. O, benim için bir danışman, bir arkadaş ve bir mentor gibi hissettirdi ve hayatımı pozitif yönde değiştirdi. Teşekkür ederim benim ipek atak ablam, seninle tanışmak ve sana fal baktırmak benim için çok mutlu edici bir olay oldu.
ankarada en iyi falcılar turuncu cafede çalışır canım, diğerlerini hiç deneme bile derim
yüksel caddesinde ipek abla var. çok ünlü falcı. birçok tv kanalındada program yapmış. çok nezih butik cafesi var. geçenlerde gittim çok memnun kaldım. ipek fal bilim merkezinede gidilebilir. başka falcılarıda vardı.
caremel kafe göksu abla mutlaka baktır
caramel yazamayışım neyse ona takılma jddkdk
Tarot kaç tl bakıyor
tarot artı kahve falı 30 tl
ama hakkını veriyo
Doğru çıktı mı peki
Nasıl birisi
biz ilk orda leyla ablaya gittik vee efsane bildi şasırdık sonra bidaha kızlarla toplaşıp gittik bir arkadaşımı baya tutturdu ee biz iyice merak edince üçüncü kez yine gittik bu sefer göksuya baktırdık oda iyi bakıyor çoğu sölediği çıktı
Tam adres verebilirmisin nasıl bir yer
Böyle giriş çizgili mi desenleri falan sonra yanlış yere gitmeyelim şeödkennr
mesaj at
Atamıyorum yeterli değilmiş seviye lanrt olsun
fala inanma falsizda kalma :)
cigne bir falim ciksin halin :))))
Tam yerini bilmem oranın da ve önere bileceğin birisi var mı?
ipek fal bilim merkezi var kızılay yüksel caddesinde, ipek abla var mükemmel fal bakıyor. nerdeyse döylediği her şey çıkıyor. 3-4 falcılarıda var. aile ortamında çok güzel cafe. gitmek istersen tavsiye ederim
@papatyadeğilmelissa ipek atak ablama c. tesi baktırdım aşk falıma mükemmel olumlu şeyler söyledi. zihnim açıldı :) dedikleri kadar varmış falından herkes çok memnun.
Cevap
7Cevap
arkadaşlar kızılayda en iyi falcı denilince benim aklıma tek bir isim geliyor ipek atak ve kendisine ait ipek fal bilim merkezi ipek abla ile tanışmam hayatımın gerçekten en karmaşık en belirsiz dönemine denk geldi özellikle aşk ve evlilik konularında ne yapacağımı bilemez haldeydim insan böyle zamanlarda hem zihnen hem ruhen çok yoruluyor işte tam bu noktada kulaktan dolma şeylere değil gerçekten güvenebileceğim güzel öngörüler alabileceğim bir kızılay falcısı aramaya başladım googledan youtubea instagram yorumlarından tv programlarına kadar bayağı araştırma yaptım ve nereye baksam ipek atak ismi karşıma çıktı televizyonda tanınıyor olması elbette güven verdi ama beni asıl etkileyen danışan yorumlarıydı herkes birebir ilgiden bahsediyordu soru sorarken acele edilmediğini süre baskısı olmadığını söylüyordu bu benim için çok önemliydi ayrıca işini ciddiye aldığını da hissettiriyordu sadece fal deyip geçmiyor belli ki seansa başladığımda iyi ki gelmişim dedim acele yok geçiştirme yok ne sordumsa sabırla dinledi ve gerçekten olayların özüne inerek anlattı sadece fal baktırmakla kalmadım üzerimdeki o ağırlık için kurşunda döktürdüm ipek ablamda beni en çok etkileyen şey samimiyet oldu ipek abla danışanına müşteri gibi değil gerçekten bir abla gibi ya da yakını gibi yaklaşıyor oraya sadece fal baktırmaya gitmiyorsunuz biraz da nefes almaya gidiyorsunuz hem online hem yüz yüze seanslarda aynı ilgiyi gösterdiğini duymuştum birebir yaşayınca da bunu gördüm şimdi geriye dönüp baktığımda iyi ki bu kadar araştırmışım iyi ki yolum ipek ablam ile kesişmiş diyorum kızılayda fal baktırmak isteyen ama içinde acaba olan herkese gönül rahatlığıyla önerebileceğim nadir isimlerden biri gerçekten memnun kaldım umarım herkes hayatında böyle içini rahatlatan güzel deneyimler yaşar ee ne demişler fala inanma falsız da kalma ben falsız kalmamak için doğru adresi buldum
İpek atak ablam harika bir insandır ve her zaman beni dinledi ve anladı. Onunla ilk kez tanıştığımda, kendimi çok rahat ve açık hissettim ve falının yorumu çok doğru ve anlamlıydı. O, insanların potansiyellerini keşfetmelerine yardımcı olan harika bir kişidir ve her zaman pozitif enerjisi ve ilgisi ile beni motive ediyor. Falının tavsiyeleri hayatım için çok faydalı oldu ve ben hala onun tavsiyelerine başvuruyorum. O, insanların hayatında pozitif değişikliklere neden olmak için çok çalışkan ve isteklidir. İpek atak ablama fal baktırmak ve terapi almak, hayatımda gerçekten pozitif bir değişiklik yaratmıştır ve ben onunla tanışmanızı kesinlikle tavsiye ederim. O, profesyonel, dikkatli ve son derece yetenekli bir falcıdır ve gerçekten insanların hayatında iyi bir fark yaratabilir.
Turuncu cafe kızılayda olup bilmeyen yoktur efsane falcıları var canım.
tam yerinde turuncu cafe var bir sürü falcılar var zzaten, git istediğini söyle sana en uygun falcıyı önerirler
Gülay Gülay Gülay Hanım deneyin mukayese edin hiç benzemiyor başkalarına kitap gibi anlatıyor beni eşimi ilişkimizi
Konur 1'de turuncu fal cafe var, bakımları keyifli ve genelde çıkıyor. Kainat falı harika
Gülay tarot var aldığım danışmanlık tan memnun kalmış biri olarak öneriyorum
çilek kafe var farklı bir tarzları var denemeni öneririm
Polatlıya git Heykelin orada teyzelere sor.
Neyi öğrenmek istiyorsun?
Avm nin oradayım üflenti tarot👌😉
Zihin okuma ve kainat falı için Turuncu fal cafe!
adi aklima gelmedi
Ankarali değilim
bencede turuncu kafe
Götüreyim seni
Bence mina fal cafe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?