21 yaşımdayım bu yaşıma kadar bana annem hiç yemek yapmayı ögretmedi şimdi annem evde yok?

babamla bn evdeyiz evde kendi bildiklerimle yemek yapıyorum ya da netten bakıyorum yaptıgım yemekler anneminki gibi güzel oluyor bence bu arada annem çok güzel yemekler yapar herkes begenir annemin yemeklerini neyse işte babam aha kızım yemek yapmış kızımın elinden yemek yicem falan demiyo hiç yok tuzu az yok yagı çok diye manalar buluyor daha yeni yeni ögrenion demiyo hiç sizce neden napmalıyım hevesimi kırıyo yapasım gelmiyo öyle yapınca?
21 yaşımdayım bu yaşıma kadar bana annem hiç yemek yapmayı ögretmedi şimdi annem evde yok?
Cevapla