Uykum yok herkes uyudu canım sıkılıyor ne yapayım?

Herkes şimdi uyudu yapa yalnız kimsesiz kaldım 😞 uykum yok şarjım az ve şarj aletimi mutfakta unuttum almaya gitsem merdivenlerin yüzünden evdekiler uyanacak laptopda salonda kaldı kitaplık diğer odada
Ne yapıcam ben %18 kaldım 😔
Taşınabilir şarj aletiminde şarjı yok nasıl oluyorsa 10k 2-3 doldurmayla bitiyor kazıklandığımı da öğrendim.
Sanki tanrı uyumamı istiyor 😐 apartmanda sakin bu saatlerde ses çıkardı bu işte bir şey var kesin bir şey olacak hakkınızı helal edin
Uykum yok herkes uyudu canım sıkılıyor ne yapayım?
Cevapla