Herkes şimdi uyudu yapa yalnız kimsesiz kaldım 😞 uykum yok şarjım az ve şarj aletimi mutfakta unuttum almaya gitsem merdivenlerin yüzünden evdekiler uyanacak laptopda salonda kaldı kitaplık diğer odada
Ne yapıcam ben %18 kaldım 😔
Taşınabilir şarj aletiminde şarjı yok nasıl oluyorsa 10k 2-3 doldurmayla bitiyor kazıklandığımı da öğrendim.
Sanki tanrı uyumamı istiyor 😐 apartmanda sakin bu saatlerde ses çıkardı bu işte bir şey var kesin bir şey olacak hakkınızı helal edin
Ne yapıcam ben %18 kaldım 😔
Taşınabilir şarj aletiminde şarjı yok nasıl oluyorsa 10k 2-3 doldurmayla bitiyor kazıklandığımı da öğrendim.
Sanki tanrı uyumamı istiyor 😐 apartmanda sakin bu saatlerde ses çıkardı bu işte bir şey var kesin bir şey olacak hakkınızı helal edin
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar