Fondötensiz yanağı mı öpmek istersiniz (Bilakis yeni sabunlanmis bir yüz 😂) yoksa fondötenli yanağı mı öpmek istersiniz (Az veya çok farketmez genco) Neden böyle bişey sordum bilmiyorum
Ayyy sanki erkekler cok anliyor da. Bir keresinde siniftan bir arkadas "dogal cok guzelsin" demisti. Fondotonunden tut concealerdan tut vs vs... haahhaha tsk ettim.
ya jffjkxnfn uninin karşısında yurt işte 😂😂 Kırıkkale güzel ya küçük ama güzel Ankara'ya yakın zaten üniversitenin çevresi hafif Ankara'yı andırıyor 😃 birçoğu kişiye kötü geliyor ama ben 1 yıl Yozgat'ta İngilizce hazırlık okudum ve ordan Kırıkkale ye geldim ve bana cennet gibi geldi 😂😂
yaaaaa şansa bak telden giriyom uzun yazdığın için okutturmuyo😂😂 Ankara nasıl orayı da bilmiyom ki ama Kırıkkale hojtur jskssk şeyden sonrası yok 've ordan Kırıkkale ye...' orda tıkandı bea
uygulamanın eksikleri var ,,😐😐Ankara böyle büyük biyer işte soğuk baya bu sene Erzurum la falan yarışıyor hatta 😂😂 Kırıkkale ye gelince cennete düşmüş gibi oldum 😂😂 Yozgat'a gitmeyin gezmek için bile olsa 😂😂
bilerek koydum 😂😂😂 aslında amacım o değildi ama sen söyleyince dank etti 😂 ve dediğin şeyin yerine de geçebilir 😂 bir tane kizdan huy kaptim her konuşmanın sonunda 3 nokta koyuyordu banada bulaştı 😂😂
Neyin yerine geçebilir anlamiramm😂😂 ulan artık yazının sonunu tahmin etmeye çalışıyorum Çin işkencesi bee 😂 huy kaptım her konuşmanın... (sonuna üç nokta koyuyor dimi doğru tahmin sjsjsj)
2 cm ten bişey olmaz 😂 yokya sen çiroz değilsin aynı ebatlarda bir tane kız tanıyorum gayette iyi yani 😂😂 ya ben kilo alamiyom lanet olsun ki... 3 senedir aynı kilodayim... mantıya pilava herşeye ekmek baniyom yok olmuyor iki ekmek yiyorum günde bana mısın demiyo vücut eriyor😐😐
2 cm nelere kâdir 😂 öyle deme ya o kızin eti vardır benim kemikler ağır basıyo jsjsjsks ama aynen metabolizmamiz hızlı heralde hayvan gibi yiyorum kusana kadar amma velakin hala Çiroz hala Çiroz ama ben çözüm yolunu bulucam (Ablan hemşire) sana da söylerim benden kıyak shjsjsj
Ben bilmem gayet hostu o 😂😂 ooo hemşire en sevdiğim 😂😂😂 ablan bulacak diyo snki bana aktarcı karışım yapıp icircek bize jdjdjdjdn ama belli olmaz bulursan falan alırım bir dal 😂😂
Oh iyi bari Canan Karatay demedin 😂😂 sapık düşüncelerine alet etme oğlum meslektaşlarımı 😂 hem benim önlüklu fotografim var görsen çok hayırlı bir iğneci olurum ben sjksksks ne alakaysa amaan
Tamamtamamsapıkdusuncesizsinsen (!)😂 hem zaten erkek hemşire ler çoğaldı bu güzel haber jsksskks ve ve ve kalça dan iğne vurmayi öğrendim ben tamam mı 😂 hani ayağını denk al genco jakskskdkd
Kız bizi sapık belledi 😐😐😐 zaten benim hedefim gazi hemşirelikti ama kısmet mühendislikmiş 😋😋 bana yamuk yapma saplarım orana diyosun tamam anladim ben😂😂
Hii anladım bende ucak teknisyenligi istiyodum bir baktım tahminimden iyi sonuç çıktı hemşire oldum sjskks ama mühendisliğin puanı da yüksek dimi öyle biliyom da 😂 hayırlısı tabi ve evet saplarim😂
ya bir tane kız vardı dershaneden onla hemşirelik istiyoduk beraber😂 sonra sonuçlar geldi onun hemşirelik tuttu benim tutmadı 😂 kızı sattım bildiğin 😂😂 ama iyiki satmışım 😂😂😂
Oha Oha resmen ihanet etmişsin 😂 niye iyi ki sattım diyon la jssjsj bende sözde dansçı olcaktim djdjjd mühendislik te hangisi en yüksek makine mi inşaat mi merak edirem😂 ve saplicam
Kız bana platonikmis lan 😂😂 zaten bir değişikti 40 yıllık karım gibi hesap soruyodu anlamaliydim ordan 😂 makine daha yüksek ve daha zor inşaattan hatta en zor mühendislik makine 😋😂ve bir not : sıkıysa sapla😂😂😂
Anaam kıza bak 😂 ben platonikken çocuktan nefret ediyomus gibi davraniyodum kavga etmek için jsjsjss ve öyle deme yazık kıza 😂 yahu beni kandirmislar bana inşaat en yüksek dediler 😱😱 elimin ağır olup olmadığını da sende test etmiş olurum saplicam 😂
Sen daha bir değişiksin niye kavga ediyon cocukla 😂😂Üniversite ye göre değişir o ama genelde makine daha yüksek 😃 Denizli'den Ankara'ya kalk gel sen tamam sapla o zaman ama gelemeyeceğin icin 😂😂
ya ben ameliyat oldum burundan 😃 kardeşim stajyer hemşirenin biri geliyor kan alıyor öbürü geliyor kan biri bir yandan ateş olcuyo 😐😐 hele biri geldi 6 tüp kan alcam dedi... en son isyan ettim dedim siz şebeke misiniz? gelin toplu alin gidin zaten kan kalmadı... sonra damar yolu şeysini çıkarın aciyo dedim çıkarmadilar dedim sizle bu ugraşıcam deyip çat diye çıkardım gözü önünde...😂 sen merhametli hemşireymişin 😂
Aa burun ameliyatı niçin oldun peki sjsjssj stajyer hemşirelere herkes kötü davraniyo ya 😂😂 seneye staja baslicam inş dovmezler jssjsj hepsi görevini yapıyo şebeke misiniz diye sorulur mu mal sjkamsmdslldkdks ya ben çat diye neyi çıkardın anlamadim 😂😂😂😂
😂😂😂 boşver niye olduğumu 😂 valla hakettiler 😂 dövmezler de laf sokarlar heralde 😂 la biri geliyor biri gidiyo kan kalmadı lan 😂 serum vermek için takiyolar damar şeysi 😂
la merak ettim allah rızası içün nedenini söyle 😦 ben olsaydım bana öyle dicen haaa neler neler yapardım be sana 😂 kan bitmeeeeez 😂 damar şeysi ne la oğlum sjskksxk
Burnumdan nefes alamama problemi vardı. Ben de usulca kulağına yaklaşır bidaha buraya gelirsen seni evsel atık kamyonuna firlatirim derdim 😂😂 bittiydi ya gözüm falan karardiydi 😂
Ya bendede var o problem ondan soruyorum aslında ayrıntı konuşmak isterim de 😬 bende kulağını çekerdim ve buradan taburcu olamicaksin Bim poşeti kılıkli çocuk derdim 😂😂
bende o elini nazikçe geri iter peki apla büyüksün der başhemşire ye söylerim 😂😂 seninki nasıl geceleri tıkanıyor mu burun? ağızda kuruluk falan yapıyo mu 😐
Belki de bashemsire benimdir😂 ay resmen ispiyoncu iyyyy 😂 ya evet gece nefes alamıyorum oksijen keyfi yapamıyorum mesela burnumu temizliyorum ilk 1 dk rahat nefes alıyorum sonra yeniden eskisi gibi oluyo sende de öyle miydi
Senden olmaz 😂😂😂 ispiyon olmayıp napayım 😂 aynen bendede öyle geceleri yutkunmakta zorluk boğazda bişey takılmış kalmış gibi sinüzit oluyodum sık sık bazen farenjit 😐 halsizlik , hele grip olunca kendimi valdemort gibi hissediyodum burnum yoktu adeta 😐
Fondötensiz yanak tercihimdir. Hele o boya küpüne giren kızlar yok mu deli oluyorum. O değilde önceden açık saçlı kızlar çok makyaj yapıp kapalı kızlar hiç yapmazdı. şimdi ise açık saçlı kızlar makyajsız kapalı kızlar bir ton makyaj yapıyor.
evet evet :) Geçen bir kız gördüm ellerinden belli ten rengi açık tenli yani kızın surat varya resmen kahverengiydi böyle birşey olamaz. ciddi ciddi kendini boyaya bastırmış. Hafif bir RUJ GÖZ KALEMİ HAFİF ALLIK VE RİMEL sade bir makyaj her kıza on numara olur abartınca itici duruyor aynada kendilerine bakmıyorlar mı hiç. Ya da bakınca ne görüyorlar çok merak ediyorum.
Bizim türk kızlarımız abartmayı sever makyajda olduğu gibi. Kimi kız doğal haliyle güzeldir. Kimine de makyaj çok yakışır. Ama her halukarda az makyaj tercihimdir bir kızda.
Herkes bir değildir ama hanımefendi. :D Diğerlerini bilemem, ben sevmiyorum makyajı. Gereksiz bulurum, doğal güzelliğini severim. Kırışıklıkları çıkınca da kapatmasın, ben kırışıklıklarını da severim, diyebilmeliyim. :)
Ya leke olmayacak işte, niye leke olsun ki? Yüzümü yıkıyorum ben suyla sadece, bir şey olmadan. Tertemiz şükür yani, benler falan var da o kadar olur. Leke varsa, düzeltsin onu doktora giderek falan hani istiyorsa. Makyajı bunu kapamak için kullanmamalı, kökten çözmeli.
1. fotoğrafta bildiğin sıvacı haydar usta rolüne bürünmüş sıva yapıyor... natürellik taraftarıyım doğal ve gerçek bir öpücüğün hakkı fondötensizdir sahte bir tene gerçek bir öpücük kondurmak istemem:)
En İyi Cevaplar