4 Rekat Namazı 20 Dakikada kılmak çok yavaş mı? Dört Rekat Namaz 4 Dakika mı 10 dakika mı olmalı?

4 Rekat Namazı 20 Dakikada kılmak çok yavaş mı? Dört Rekat Namaz 4 Dakika mı 10 dakika mı olmalı?

1 dakikada 1 rekat kılmak çok hızlı olmaz mı?

ÖRN: Bir Rekat

Niyet-----------------------------2 dakika
Subhaneke--------------------1 dakika
Fatiha----------------------------1 dakika
Zammı---------------------------1 dakika
Rüku------------------------------1 dakika
Secde----------------------------1 dakika

Olsa bile 7 dakikada bir rekat anca kılınıyor :(

Allah aşkına 4 Rekat kaç dakika olması lazım çok mu yavaş oluyor benim dediğim gibi?
4 Rekat Namazı 20 Dakikada kılmak çok yavaş mı? Dört Rekat Namaz 4 Dakika mı 10 dakika mı olmalı?
Cevapla