4 Rekat Namazı 20 Dakikada kılmak çok yavaş mı? Dört Rekat Namaz 4 Dakika mı 10 dakika mı olmalı?
1 dakikada 1 rekat kılmak çok hızlı olmaz mı?
ÖRN: Bir Rekat
Niyet-----------------------------2 dakika
Subhaneke--------------------1 dakika
Fatiha----------------------------1 dakika
Zammı---------------------------1 dakika
Rüku------------------------------1 dakika
Secde----------------------------1 dakika
Olsa bile 7 dakikada bir rekat anca kılınıyor :(
Allah aşkına 4 Rekat kaç dakika olması lazım çok mu yavaş oluyor benim dediğim gibi?
1 dakikada 1 rekat kılmak çok hızlı olmaz mı?
ÖRN: Bir Rekat
Niyet-----------------------------2 dakika
Subhaneke--------------------1 dakika
Fatiha----------------------------1 dakika
Zammı---------------------------1 dakika
Rüku------------------------------1 dakika
Secde----------------------------1 dakika
Olsa bile 7 dakikada bir rekat anca kılınıyor :(
Allah aşkına 4 Rekat kaç dakika olması lazım çok mu yavaş oluyor benim dediğim gibi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar