Aynen kardeşim çene geriliği var aynı durum bendede var ön yüz profilindende belli oluyor hafiften dudak kenarların şiş bende çene ucuna implant taktırmayı düşünüyorum çok rahatsız oluyorum budrumdan
aynen var kardesim. ilk fotografla birabir ayni , gozden hiza burundan aci alirsan belli oluyor ayni oldugu. ama kizinki kadar rahatsiz edici degil sendeki.
Tel ile mi düzeliyormuş yani? Evet mantıklı geldi, taktır sen de. Zaten tel çoğu kişiye gerekli ama farketmiyorlar. Tel varsa eğer şu an, o da düzelmesine yardımcıdır bence 🤔
Ver gitsin böyle estetikler dini olarak bile zararsız görülüyor. Kişinin hayatını ve moralini etkileyecek kadar üzüyorsa örneğin. Bence cidden rahatsız ediyorsa git istediğini yap. Daha çok yakışır gerçekten.
Alın genişliği çok güzel bence, çok daha çekici yapıyor; ama nasıl bir ektirmeyi kastettiğini tam bilmiyorum onu da istiyorsan yaptır bence. Arkandayım 😄✊🏻
Ahahahah 😄 Sana ait bir özellik kalsın.. güldüm, benim de çillerim vardı biraz ama gittiler yazın geliyorlar 😄 Rahatsız oluyorsan onu da yaptır. Bence insan kendini nasıl beğeniyorsa öyle olmalı; ama mükemmelliyetçi davranmana gerek yok alnın gayet normal 🤗
Rampa b. ok gibi ya herkes önleri uzatıp yanları kesiyor, amele gibi moda yaptılar.. erkekler kız gibi oldu, dar paça, küpe falan... one öyle ya. Erkek dediğin erkek gibi olsun işte. Sen saçını rampa yapacağına geniş omuz yap, bak kas falan demiyorum geniş omuz, geniş omuz, geniş omuz...
10-15 kilo alsam spor yapma istediğim gelicek güzel bir vücut yapıcam ama zayıfım mlsf vücut genetiğim iyi değerlendirmek istiyorum spor yaptığım zamanki fotoyu atabilirim
Kilon falan önemli değil zayıf ve dar omuzlu olma yeter, ayrıca kıvırcık harika ama kıvırcık istemiyorsan rampa falan yaptırma yeni yetme ergenler gibi. Omuzlarını genişlet, sonra saçını 3'e vurdur, bak omuzlarını çok genişlet ama, çok çok çok.. çeneni yaptırabilirsin fazlasına gerek yok çilde bir sorun yok.
@ggae232 ya kusura bakma demene gerek yok diyorum ya saçını şimdi 3'e vurmayacaksın, geniş omuz ve çenen ileride olursa yakışır. Yaptırırsan kestir tam bir asker imajı olur 😄
Ahahah 😄 Çıkar çıkar sakal serumları var o en kolayı 😄 Az mast yap da vücudunda testosteron artsın, erkeklik hormonun arttıkca daha da değişirsin. Sırf bu yüzden masturbasyon yapmayanlar var.
Olmuyor ne yapayım zaten işte çalışıyorum beynime kan gitmiyor yapmayınca rahatlıyamıyorum sevgilim filan olsa elini tutsam koklasam sarılsam o zaman masturbasyona ihtiyaç duymam ama şimdilik sol elimle birazcık tatmin olucam 😀😀 azıcık çok değil
Ben 1 ay yapmadığım Zamanlarda oldu ama sonra kendime inanamadım çok sprem geliyor ve çok Zevk veriyor ama nasıl dayanıcam o kadar sen nasıl dayanıyorsun 😂😂
Vaay bir erkeğe göre çok iyiymiş 😄 İlk zamanlar bir hafta bile dayanamamıştım bırak bir haftayı 3 gün bile dayanamamıştım ama gün geçtikçe dayanabiliyorsun
Seks fırsatları vardı benim yapmadım bizzat bana sunmuşlardı reddettim ama artık sanki bakir kalmanın bir önemi kalmadı gibi geliyor bana ben kimsenin orasına burasına bakmıyorum diğer erkekler gibi değilim dizginliyebiliyorum kendimi ama artık bendede bir farklılaşma oldu
Artık değiştiğini ve bir şeyler yaşamak istediğin, yaşayabileceğin düşüncesi. Bence bu güne kadar kendini tutman çok güzel, bozulmayacak kadar güzel bir şey..
Evet ama ben etrafımda hep aldatan evlileri sevgilileri sokakta öpüşenler genişlikleri görüyorum arkadaşlarıma bakirim bile diyemiyorum dalga geçerler utanıyorum karşımada benim gibi biri geliceğinede pek inanamıyorum ben çünkü kendim gibi birini isterim ama benim gibi kızlar çok az var geçmiş önemli benim için ama benim karşıma yalan atan biri bakire olmayan biri gelirse ben geçmişte o erkeklerle neler yaptığını düşünüp çok kötü olurum
Bakire ve edepli birsürü kız var bu bir bahane olamaz bence. Edepli kız yokmuş gibi davranılması çok saçma ben uzun süre medreseye gittim orada öğrendim ki dinine (gerçek mânâda, kalp ile) bağlı olan her insan edeplidir, erkek kız farketmez ve seninle dalga geçen rezil arkadaşların kendinden utansın...
Teşekkürler cidden öyle biri gelir mi bana çoğu erkekler tanıdığım erkekler hep sokakta kız gördün mü azıyorlar laflar atıyorlar filan benim eşimede böyle laf atıcaklar mı ya
Masturbasyon beyindeki dopamin reseptörlerine yani mutluluk hormonu olan dopamini algılamaya yarayan hücrelere zarar veriyor. Sigara, masturbasyon, müzik gibi çabasız mutluluk veren şeyler beyine bir anda çok yüksek dozda dopamin gönderiyor, dopamini algılamaya, mutluluğu hissetmeye yarayan reseptörler de "nasıl olsa dopamin, mutluluk bol" diye azalmaya başlıyor ve bir süre sonra normalde mutluluk veren şeylerden zevk alamıyor ve tekrar mutlu olabilmek için çok yüksek doza ihtiyaç duyduğunuzdan tekrar masturbasyon yapıyorsunuz ve birsüre sonra bağımlılık oluyor. Bir süre sonra masturbasyondan başka şey mutlu etmez oluyor ve hayatın tadını alamaz oluyorsunuz. Halbuki sabretseniz en fazla 15 günde testisler dolar ve rüyalanırsınız. Zararı sadece bununla da kalmıyor masturbasyon kişinin çekiciliğini bile azaltıyor. Masturbasyon yaparken yükselen testosteron yani erkeklik hormonu boşalınca dışarı atılır oysa vücutta birikmesine izin verirsen karşı cinse çok daha çekici ve erkeksi gelirsin.
Birikmesine izin verdiğin testosteron kadar erkeksi olursun, kokundan hareketlerine kadar herşeyin değişir. Buna avrupada masturbasyonun zararları sebebiyle bırakmaya karar veren NOFAP topluluğu girl attraction adını vermişler hatta :):) ayrıca beynine faydalı olan tüm hormonlar da boşaltımla dışarı atılıyor magnezyum gibi... erken boşalma da cabası... kısacası Allah hiçbir şeyi boşuna yasaklamaz
Bunları kopyala yapıştır bir yere insan azınca unutuyor çünkü 😄 Bir de her seferinde tamamen bırakma kararı al ne kadar dayansan o sana kâr. 6 ay dayanırsan eski normal haline dönüyormuşsun ama ben daha 1 aya yeni yeni dayanıyorum.
Peki ben mesela evlenmeden biriyle cinsel ilişkiye girersem hep cinsel ilişkiye girme isteği olucak bende galiba ve karşılığını alamayınca aldatma gibi şeyler olucak herhalde aldatan kişilerin genelde hep cinsel ilişki yaşamış olduğunu görüyorum
Bilemem ve bence bu sorunun cevabını cinsellik yaşamamış hiçbir kadın bilemez. Lakin klişe cevapları bir kenara bırakıp şunu düşünelim, bir kadın kendini parmağıyla bile tatmin ediyorsa, bunu önemsememeniz gerek erkekler olarak.
Senin istediğin bir kadını boşver seven zaten sevdiğini herşeyiyle sever. Gerçekten seven bir insan penis veya meme boyutu için soğumaz bunlar saçma aslında. Hepimiz tabi ki görünüşümüze dikkat edip olabildiğimizin en iyisi olmak istiyoruz ama şu var ki hiçbirimizin aşık olduğu insan dünyanın en mükemmeli değil; fakat aşık olunca o kişi bize dünyanın en mükemmeli oluyor. O yüzden ben, kim nasıl görünürse görünsün herkesin bir delicesine seveni var diye düşünüyorum.
Bak benden hoşlanan bir kız vardı ben bundan çok hoşlandım deli gibi aşık oldum geceleri ağlıyorum gözlerine bakamıyordum biri kader diyince sanki bana sesleniyorlar Muş gibi geliyordu filan kalbim küt küt atıyordu yanında çok şeyler yaşadım ama kız benimle oynadı ya çok üzdü beni Mavi gözlüydü ben ondan sonra sadece Mavi gözlülerden hoşlanmaya başladım
Aynen kardeşim var ama senin çene ucun geride büyük ihtimal dişlerin birbirini tam kavrıyordur aynı sorun bendede var ben dişlerimi yaptırmak için tel filan taktırmıştım sonra çenem geride olduğu içinde apat filan taktı dişlerim düzeldi ama çene ucum geride hâlâ çene cerrahisine gittim sonra o bana 3 tane çözüm yolu sundu ilk ameliyatla çene ucunu kesip öne alıcaz dedi vidalıcaz filan dedi 2. İşe ya ağız içinden ya da dışından bir kesi yapıp implant takıcam filan dedi ameliyatsız istiyorsanda dolgu yaptır filan dedi ama ben hiç bişey yapmadım sakal bırakınca belli olmuyor ama sakalı kesince kabak gibi çıkıyor ortaya o yüzden de sakal kesesim gelmiyor
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
1
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çene geriliği değil aslında. Bunun ismi çenenin küçük kalması aynı durum bende de var. Çok moral bozucu biliyorum. Diş teli ile ön dişlerimi geriye alacaklar ama mükemmel bir sonuç olmayacağını biliyorum. Tek çözüm cerrahi operasyon
En İyi Cevaplar