2 side negatif
35 gün ya da 40 gün sonra yapılan gebelik testi kesin sonuç verir mi?
2 side negatif
Adet geçtikten en az 10gun sonra ve mümkünse sabah kalkar kalkmaz yapılanlar daha doğru.
ilişkiden sonra adet olmuştum. ve 35 gün sonra 2 gün arayla iki test yaptım akşam ikiside negatifti 6 gün sonra tekrar adet oldum
adet olduysan hamile olma ihtimalin yok
sen hamilemi kalmak istiyorsun
Sabah ilk çişini yapman gerek en doğru öyle çıkar (sağlık memuruyum)
Akşam yaptım iki gün arayla negatifdi
Sen sabah kalkınca ilk çişini ona yap
Hatta bir kaba yap hastane de idrar da gebelik baktir
İki defa regl oldum ama
Hamile olsan regl olmassın
verir
içine boşladım
adedinin kaçıncı günü ydu
gibi gibi
Cevap
5Cevap
Sabah veya akşam fark etmez.
hamile değilsin için rahat olsun
sağol canım.
rica ederim ne demek
yorumlardan bakarak mı cevapladın
sayılır hem test yapmışsın hemde adet olmuşsun başka sonuç çıkaramadım
evet iki kere adet oldum. bende adet düzensizliği olduğu içim adet söktürücü ile adet oldum
anne olmak istiyormusun peki evlenince
aç karnına sabah ilk idrar diye biliyorum
15 gün sonra sonuç verir
ilişkiden 1 ay sonra test yaptım negatifti sonrada regl oldum. sonuç doğru mu?
doğrudur zaten hamile kalmış olsan hormonel değişiklik hissedersin kendinde göğüslerde gerilme ruh halinde değişiklik
o zaman sorun yok
teşekkür ederim :)
yeryemez içinden çıkartmadan yaptır
o güne kadar adet olmasan zaten gebesin
Adet söktürücü ilaçla oldum
Aksam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar