
Kendinize özel bir dil oluşturma şansınız olsaydı ismi ne olurdu? Türkçe, İngilizce veya İspanyolca diye adlandırıyor her ülke kendi dilini. Peki siz ne koyardınız?

GökTürkçe sizin koyacağınız dil belli zaten arap alfabesi ve osmanlı Türkçesi
Ulukayın olsun. Nerden esti bilmiyorum 😂
İsveçce ve Japonca karışımı bir şey olurdu ve adını Vallamon koyardım.
Kendi dilimi atalarım oluşturmuş zaten Türkçe den memnunum ben
Cevap
19Cevap
Ben ses sevmiyorum
Yoruyor
Uçuk kaçık bir cevap yazacam. Olması imkansız
Telapati gibi ne söylüyor beyninden geçenleri okumak isterdim
Uzun uzun konuşmatada gerek yok zaten
İnsanları sevmiyorum aslında
kendi özel dilimi oluşturduğum harflerden koyardım elbet, Türkçe olmazdı
KezbanSu olsun isterdim
Ben anlamam öyle isimlerden
Yeni Çerkesce
Kemalistçe.
Hitcock dili 😄
Metonca.
Orhun 😂
Simonizm
Pikaaaa ⚡️⚡️😛
Furkice 😃
Jasonca
anadili
Hamsice
Sinoturi.
ponçikçe
Şizoca. D
Yunka
Çakçek.
kezbanca. :D
kürtçe
hayalce
Yarmagülcw
Hebele
frtsdfrwad
Aşağı Mangalca
Kumralca
gogo mogo
Cihanca :D
alpce
Adamca
majestece..
İnsanca
Çiçi ce ***
koddarca
Hebele Hübele
kedice
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar