(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek?


Boğazlı ve botlara ya da arkası uzun ayakkabılara 5 cm iç tabanlık genelde bu ayakkabıların tabanları 2-4 cm oluyor 7-9 cm boyum daha uzun gözüküyor 190-192 filan oluyorum ama sanki bana o kadar uzunmuşum gibi gelmiyor tabi herkes 2-4 cm tabanlık giydiği için ben 188 oluyorum diyicem
(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek ?
(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek?
arkası kısa olan ayakkabılara 2 cm iç tabanlık bunların genelde 1-2 cm tabanı oluyor 3-4 cm daha uzun gözüküyorum 186-187 filan
(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek?
Nasıl bir saykoyum :D ayaklarımı kanattım
(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek?

(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek?






(Resimli) Boyum 1,83 yorum yapmadan geçmeyin daha uzun gözükmek için ve daha uzun olmak için ne yapmam gerek?
Cevapla