Kızların en mutlu günlernden birisi de istenmeye geldikleri gündür özene bezene yaptığınız kahve damat adayı tarafından reddedilse ne yaparsınız?



Eski adette kahveye tuz atilirmis gelin damat adayını istemezse.
Erkek gelen kahveyi nazikçe alır içmeden iade edermiş olumsuz cvp olarak.
o zaman tesekkur ederim bebegim bende seni almayayim kapi orda derim icilecek o kahve
:D çok katısın :D
Anlaşılan yaptığın kahve bol tuzlu olacak. Şimdiden erkek adayına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum :D
ole bise diyemez vallah esekk gbi icecek bol baharatli bol tuzlu hemide :)
kız öldürecen adamı :)
böyle birşeyden dolayı ölen bir damat var biliyon mu?
Cevap
1Cevap
Saygi duyarim sevmiyor olabilir ama nezaketende olsa alsin ama icmesin yanii 😂😂
en mantılı yorum geldi tebrikler :)
Tesekkur ederim 😂
Tek tarafli dusunmemek lazim hcc bsyi 😂
o an o tepkiyle karşılaşınca bu kadar olumlu düşünebilir mi bir bayan bilmiyorum ama
Herkes bir degildir. Ben sakin ve anlayisli bir yapiya sahibim o yuzden kahvelerimi reddederse olsun al yaaa bsy olmaz falan derim hmn oyle kafasindan asagi dokup triplere girmem. Ucunda ölüm yok yaaa bir kahvemi icmiyor dye. Keyfi bilir yanii herkes herseyi sevcek dye bsy yok.
Zıkkım iç derim, hayır ne demek içmiyormuş içilcek o kahve
kız sen kim bilir onun içine ne kadar tuz koyarsın şimdi :D
O yüzden içmeli :D
günah la :D tuzlu kahveden ölen var biliyon mu
İnsaflıyım ya çok şey etmem :D
insaflı gurum benim :D
Ahahah :D
:D hep siyah mı giyinirsin
Genelde ve kışın siyah ağırlıklı :D
yakışıyor, güzel kızsın maşallah
Teşekkür ediyorum :D
Ben teşekkür ederim :)
Kimse tuzlu kahveye içmek zorunda değil kızların şımarıklığı bu!
Tuzlu olmadığını varsay
O gün bişey olmaz tabi sonuçta o gün tatlı kız modelleri çizmek lazım ama elbet kahve ister benden. O zaman görüşelim bakalım.
gozlerimi bir portletirim alir o kahveyi icer tek yudumda :D
bence o kadar korkak birisi olsa zaten o kahveyi reddedemez :D herşeyi göze almıştır reddederken
Şaka yaptım zaten :D Soruda şaka gibi ya :D
az önce onu düşündüm acaba gerçekten böyle birşey olmuş mudur?
olmamıştır tabikide :D
:) kahveyi tuzlu mu yapacaksın?
evet
fazla koyma sırf bu yüzden ölen damat var :D
Bizimkilerde teşekkür ederiz kızı vermiyoruz derler.
:) ne var bunda ya belki sevmiyor, hem kim bilir ne kadar tuz katmışındır içine
"Ne demek almayayım ya içeceksin!" diye bağırıp tepine tepine ağlarım
durun bu yüzük takılamaz artık der herkesi evden kovarım o kim köpek kahveyi içmicek
Zorlarım , herkesin içinde kavga çıkmasını istemez sanırım..
Bence başına gelecekleri bildiği için dalgaya vurmuştur.
Bende seni almayayim çık git evimden derdim herhalde aklıma ilk bu geldi.
En baştan bana söylese birşey demem ama insanların içinde öyle ters bir cevap alırsam evlenmem bile çok sinir bozucu
Icmiyosa içmiyodur zorla içirtemem anlayısla karsılarım
böyle düşünen üçüncü bayansın sizi ayrrca kutlamak lazım
Niye abartiyorsunuzki içmezse içmesin nolur içmese sanki. Cani istemiyor zorla mi? Ben böyle şeylere takilmam
Sevdigim beni istemeye gelsinde isterse yaptigim yemeklerin hic birini yemesin ondan degerli mi?
vay helal olsun canım
Kahveyi niye ziyan ettin istemiyorsan baştan söylesene biz içiyoruz o kahveyi p. c derim.
oOOooo ağzını bozma kız :D
Valla öyle birşey yapamaz yapıyorsa da direk terk ederim
Başından aşağı dokerim😂😃
cani :D
İçecek ya da yanacak başka şansı yok. Gelmesin istemeye😃
Direkt evlenemyi reddederim. Cunku bazilari var kahve tuzlu olsa bile sevdigi yapti diye icer. Gorgusuz.
Derim ki al Len kafami bozma 😎
:) kötü bir durum ya
Başından assagi dokerim o kahveyi
günah kız :D
O kahve içilecek! Herkese rezil olurum. Öyle bişey yaparsa çok ayıp etmiş olur
o kahve içilecek içmiyorsa kapının yerini gösteririm :)
İçmezse içmesin
Gerdek gecesi benim de başım ağrır artık 😂😂
kafasina yer o tepsiyi
emin misin :D
beni tanisan bu soruyu sormazdin 😂😂
tehlikelisin desene
babama kaş göz sağolun vermeyeyim 😂
Kafasına dökerimm 😂😂
Zıkkım iç derim 😂
kök var mı diye sorsa :D
:) onun canı sopa istiyor bence :D
öhööö öhöö yok ne kaşınmıyom sopa , kaşınma falan şimdi ne oldu birden
zıkkım içsin diyen senden başka bir kişi daha oldu :D
babama derim vermesin diyen var, sadece bir kişi olabilir dedi :D bu arada takibi kabul ettiğin için ayrıca teşekkür ederim
hep gül böyle :D
deli kız :D
ha bende deli oldum yani :D
millet kahve yapsın hatta o kahve reddedilsin :D sen daha pijamalarınla otur tv de zap yap :)
istemeye geldiler yani öyle mi?
evli misin peki?
özür kapı ne taraftaydı :) bir anda yönümü şaşırdımda çıkayım şu özelden... o kadar kahve ikram ettinde ne oldu hep sen mi reddettin?
helal kız sana :D
iyi etmişin ne diyeyim boşver sultanlığından ödün verme
Birşey sorabilir miyim?
özel birşey değildi neyse artık
Öyle bir ihtimal Yok, bol tuzlu kahveyi içecek 😀
bu kadar acımasız olma lütfen
Olacak o kadar yapıcak bir şey yok
sen bu kafayla git anca o oyuncak ayına yaprsın kahveyi :D
İçeceği 2 yudum bir şey ne abarttın
zıkkımın peki var canım onu alır mısın derim
zıkkımın kökü değil miydi o
ha kökü ha peki bir zıkkımın aramızda lafı mı olur canım :D
demi ama sonuçta neyi alacağı belli :D
yani :D
canın sağolsun derim ondan değerli mi 😊😊😊
oyy oyy ne de kibar bir bayan
demi :)
Zorla içeceksin derim.
Ne demek içmiyorum der yüzüne bakarım heralde
içmiyorum zorla mı dese :D
Ne halt yemeye geldin o zaman derim istemeyi ana baba yapıyor zaten
bişey demem mutfağa götürürdüm
Üzücü. Bunu yapamaz herhalde.
edelelerin cani sagolsun.
Ozaman cıksın gitsin 😂
Aşkım lütfen al... derim beni kıramaz 🙈
Öyle bir kabalık yapmadı Allahtan :D
Evlenmem o da rezil olsun bana ne.
öyle bir şansı yokki o kahveyi içmek zorunda
Kahveyi bn icerim😂
Ölümü gör iç derim ❤️️😀😀😀
saçını başını yolarım :)
Yok artık, öyle bişey olamaz herhalde 🤔
İstemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar