Merhaba, astsubaylıga basvuru yaptım renk körüyüm sorun ederler mi?

1 hafta falan oldu basvuru yaptım bazıları cagırılırsan hiç gitme saglıkta elenirsin renk körlüğünden dolayı diyorlar öyle birşey var mı gercekten polislikte sorun oluyorda askeriyede de olurmu?
birde astsubay olursam subaylıga terfi etme sansım var mı bilenler yardımcı olursaa sevinirim teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
renk körlügü icin lens varmis onla girdem olurmu acaba anlatlarmi?
Merhaba, astsubaylıga basvuru yaptım renk körüyüm sorun ederler mi?
Cevapla