
Beni çok üzüyorlar çukurumdan öpen falan da yok😒 Sizce gamzesi olan insan üzülür mü?

Üzenleri hayatından çıkaracaksın, başka yolu yok mutlu olmanın. Çevren iyilerle dolu olacak... Hani hep mutlu olursun böyle. Ben hiç üzülmem meselâ, rahatım. :D
o konuda çok haklısın birde maşallah seninde her yerinde gamze mi var (;
benim minnacık bir çukurum var eğer o gamze olarak geçiyorsa ve buna rağmen üzülüyorsam daha çok üzülürüm😄 Biraz garip oldu ama neyse
Benimde gamzem var ama hep uzduler
Hep aglatilsr o gamzemi hic bir turlu belki edemedim kendim bile unutum gamzem olduguna
Cevap
40Cevap
Gamze bir kas sorunu bu 1
Onların ne ayrıcalığı var bu 2
Üzülüyor ya hic acimadan o çukurun içi opucukle değil gozyasiyla doluyor insafsiz bunlar 😔😊
gamzeli olan insan değil melek ya da huri galiba :)
üzmek istemesek bile severken bile insanlı o sevgimizle bile yeri geliyor üzülüyor
gamze bir yüz kusuruymus öğrenince çok şaşırmıştım. fakat ben severim gamzeli insanları
İyi insanlar da üzülmez güya ama değişen bir şey yok.
kimse üzülmez ya bana kalırsa hak etse bile uzmeyin
Benimi üzünler gamzem yok diye 😞
Kimseyi üzmesinler
Benim gamzem var ama annem öper benı sadece.. başkasına da gerek yok zaten.. ❤
benim çenemde var az gibi gamze :) ama tıraş olurken sıkıntı ya :(
gamzeli insan bizi üzecek ama biz üzmeyecez niye gamzesi var
Gamzesi olanla alakalı değil hiç bir insan üzülmeyi haketmiyor
Gamze beni ilgilendirmez canimi sıkanın canini severim
Valla senin heryerin gamze olsun ne farkeder fırsat bulsam üstüne benzin döker yakarım. 😄
Beni uzmuyorlar ama gamzem var 😊
Benimde var gamzem.
üzüyorlar ama.
gamzesizler ölsün mü?
Bırak üzmeyi parmağimla gamzesini bile oyarım. s
Bende gamzeliyim agzima s*ctilar.
Uzmekte ne hafif kalir hafif ahh ahh :/
asla hiç bir bayan üzülememelidir
Seni de üzüyorlarsa diğerleri ölsün a q
senin sevilesin gelmiş
üzülür doğanın gereği bu :)
Gamzesi olan insan uzulmez guldurulur.
yanaklara bak yaa tam şaplakmalık
senin yanaklarına bir tana vurucan kendine gelicek o nasıl yanak la öyle
ama öyle moruk yani
Hiçbir insanı üzmek istemem.
Reklam kokan hareketler bunlar :D
gamzesi varsa iş değişir basta nıye demedınız
öperim çukurunu senin üzülmez tabii
Nerdeyse herkesin gamzesi var ne olacak
benimde gamzelerim var 😊😊😊😊😊
Tekila bile içilir o çukurdan 😂
üzülmez.. süzülür.. ha ha...
Üzerim tabi, acımam.
Gamzesi olan sensin üzende sensinnn 🐼🐼
Hayat gamzesi olana ayrı davranmıyor be güzelim
kiyamamm :D
üzerim belli olmaz :))
üzülür tabi
Evet uzeriz.
Adamlık
Oysa anlaşılmayacak birşey yazdığımı düşünmüyordum. Adam gibi adam diyorum işte.. @Ehlivukuf
@Ehlivukuf ne haddime 😊
Hak ederse üzerim :)
Hucumm cukurdan sarap bile icilor
kimseyi uzmem.
Gamzem var uzuluom:)
bnideee
Üzülmez
Üzerim affetmem
Operim
Umursamam
ne güzel yazı
Üzülmezmis
Kıyamam
Hak edeni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar