Arkadaşlar saçlarımı sarı yaptım ve çok kötü yıprandılar ne yapabilrim çok moralim bozuk?

Arkadaşlar saçlarımı ombre şeklinde sarı yaptırdım salak kuaför yıpranmayacağını söyleyip saçlarımı mahvetti uçlarda esnemeler kopmalar bile var çok moralim bozuk saçlarım dinlensin koyu yaptırıp bir daha asla boyatmıcam saçlarımı toparlamak için ne yapabilirim canım adam bunları kullan saçının hiçbir şeyi kalmaz diye kerastase aşırı işlem görmüş saçlar için olan sampuan ve maskesini sattı ben de başka çarem olmadığı için aldım o işe yarar mı arkadaşlar saçlarım nasıl düzelir nolur yardım edin uykularım kaçtı 😢😢😢😢
Arkadaşlar saçlarımı sarı yaptım ve çok kötü yıprandılar ne yapabilrim çok moralim bozuk?

Arkadaşlar bir iki ay sonra uçlarını kestiricem mutlaka o kopmalar düzelecek mi nolur bilen biri varsa yardım etsin yaşama hevesimi kaybetmiş durumdayım

Güncellemeler
+1 yıl
Gerızekalı adam yazdım canım adam diye deştirmişler
Arkadaşlar çok kötüyüm nolur saçlarım düzelsin ağlıyorum şu anda
Arkadaşlar saçlarımı sarı yaptım ve çok kötü yıprandılar ne yapabilrim çok moralim bozuk?
Cevapla