Arkadaşlar çok kötüyüm nolur saçlarım düzelsin ağlıyorum şu anda
Arkadaşlar saçlarımı sarı yaptım ve çok kötü yıprandılar ne yapabilrim çok moralim bozuk?
Arkadaşlar çok kötüyüm nolur saçlarım düzelsin ağlıyorum şu anda

Bende de sarı ombre var ve bu arada en ufak işlem bile saçları yıpratır, yıpratmama gibi bir durumu yok. Düzenli bakım yapacaksın saçlarına mecbur. Ben bu ürünlerden çok memnunum tavsiye ederim ama düzenli kullanman önemli. Şumpuanı da çok iyi.
Canım sen kerastase kullandın mı saçını düzeltti mi toparlanıcak mı benim de kopmalar düzelicek mi biraz uzasın kestiricem de ama eskisi gibi olucak mı canım nolur doğruyu söyle ağlamaktan helal olmuş haldeyim
Helak*
Of off 😢😢😢
Benimde oldu onlar merak etme geçiyor ki ben ilk başta ombre yaptırdım sonra baya baya sarısını arttırdım yani baya işlem gördü saçım, bu saç bakım kremlerini kullanmayı bıraktığımda kötü oluyor ince telli birde saçlarım, ama kullandığımda etkisini görüyorum ve ilk zamanlardaki gibi kötü değil saçlarım düzenli kullanımla baya yumuşuyor.
Bu arada sen üzüldükçe kendini sıktıkça saçların daha da kötü olur, psikolojik olarak saçlar hasar görmeye çok müsait, canını sıkma düzelecek :)
Cok teşekkür ederim canım içimi rahatlattın allah razı olsun senden 🙏🏻🙏🏻
Peki ne kadar süre sonra toparlar canım şimdi maskeyi yıkadım schwarzkopfun bakım kürü vardı bende saçı yoğun şekilde besliyomuş onu uyguladım 20 dakika sonra onu da yıkıcam inşallah bakımla hızlıca düzelir 😢
Bu arada benim saçlarım da ince telli canım
Çook teşekkür ederim canım 1 ay sonra kestiririm de uçlarından iyi olur benim yüzümden sevgilim de ağladı ben üzülünce benden çok o üzülüyo mahvettim çocuğu iki gündür canım üzüntüden 😔
Kuzum mavi yapalım mı uçları bir 1 ay sonra cilayla? 🙈 Cila zarar vermezmiş 🙈
https://i.hizliresim.com/kGkOkv.png
Bak çok hoş değil mi sence de🙈
Canım ben cesaretimi topladım bir ay sonra yaptıralım ben yaptırıyım fotosunu da atarım sanaa 🙈🙈
Hayat kısa ne kaybederiz ki canım ben cesaretimi topladım kesinlikle yaptırıyorum sevgilime söylicem üzülmesin artık geçicek diyo zaten ölüme çare yok diye kıyamam ya canım benim üzüldü baya 🙈 Uyuyo uyansın sevindiriyim onu da 🙈
Bayıldı o maviye canım ama çok dikkat çeken bir renk diye birazcık kıskanıyo ama gönlünü alırım onun daha önce gri yaptım herkes çok beğenmişti gri de süper ama mavi griden çok daha hoş bence marjinal...
Bence sen de yaptır canım çok yakışıcak eminim 🙈
Tamam canım söz bir ay sonra atıcam yaptırırsan sen de bana at ☺️☺️
Zeytinyağı ile sarımasağı ezip karıştır banyodan önce sür yarım saat dursun
Canım sarımsak kötü kokmaz mı
Saçımda 😢
Cok teşekkür ederim canım
Tabi ki canım şimdiden dua edicem senin için yardımcı olduğun için iyi ki sizin gibi insanlar var 🙈☺️
yağ bakım setleri var ismini şu an unuttum çok faydalı olacaktır
bir sürü para verdim bu sampuanla maskeye toplam 220 ₺
Yeterki saçım düzelsin uyku uyuyamıyorum çok önem verirdim saçlarıma çok kötü oldu ya offf yandı saçlar resmen 😢😢😢😢
tahmin edebiliyorum geçmiş olsun canım benim ben ismini öğrenince söylerim sana faydalı olacaktır
Peki çok teşekkür ederim allah razı olsun
ne demek peki görebilir miyim saçını
Resimden belli olmuyo ki ama uçlarda kopmalar var aşırı yıpranmış durumda maske sürdüm şu an bekliyo saçımda 20 dakika beklettim yıkıcam şimdi çok üzgünüm olaplex no 3 bakım kürü de alıcam bunlar bitince inşallah toparlanır
insaşllah
Cevap
0Cevap
düzelir canım saçın yanmış senin maskelerden kullan saç maskeleri var
Canım çok kötüyüm bütün gün ağlıyorum benden çok sevgilim üzüldü ben ağlıyorum diye o da ağladı kerastasenin maskesini aldım cnaım bir sürü de para verdim düzelsin diye yandı resmen saçım işe yarıcak mı maske düzelicek mi saçım Yutkunamıyorum saçlarımı yıpranmış gördükçe 😢😢😢 nasıl anlatılır ki bu durum çok acı çekiyorum napıcam bilmiyorum eskisi gibi olsun yeter ki saçım mahvoldu
Biraz uzasın kesime de gidicem çok iyi bir kuaför abi var ona gidicem bakım yapsın diye ama tek soru aklımda eskisi gibi olacak mı düzelecek mi 😢😢😢😢
Çok teşekkür ederim kuzum allah razı olsun🙈❤️❤️❤️
Ben bu şampuanla maskeyi kullandım şimdi de schwarzkopfun fibreplex bakım kürünü uyguladım canım birlikte kullanınca sorun olmaz dimi çok teşekkür ederim tekrar canım benim 🙈😘
Aa tamam canım bir dahakine sadece şampuan ve maske kullanırım o zaman fazla bakım yapmıyım daha kötü olmasın sonra😇 Ders oldu bir daha sarı saç yok asla 🙈
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar