Japon balıklarım suyun üstüne çıkıp sesler çıkarıyor. Aç mı bunlar?

Fanusta iki tane japon balığı var ve ağızlarını suyun üstüne çıkarıp lıkır lıkır sesler çıkarıyorlar.
Su mu içiyorlar? Nefes mi alıyorlar? Yoksa acıktıkları için mi böyle yapıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Suyu her gün değiştiriyorum, benden daha çok su tüketiyorlar resmen..
Sularını da değiştirdim bu arada , hala suyun üstüne çıkıyorlar.. Aç olabilirler mi?
Japon balıklarım suyun üstüne çıkıp sesler çıkarıyor. Aç mı bunlar?
Cevapla