Telefonum düştü şiddetli değil çizik falan en ufak birşeyi Yok ama içeriden olmuşsa nasıl anlarım?

Sorum kaldırıldı * neyse iPhone 6 yere düşürdüm şu an herşeyi normal çizik falan en ufak bir sorunu yok ama içeri de olmuşsa nasıl anlarım?
Telefonum düştü şiddetli değil çizik falan en ufak birşeyi Yok ama içeriden olmuşsa nasıl anlarım?
Cevapla