Ben kız değil miyim yoksa Kezban mıyım on dk da hazırlanan tek kız ben miyim ya 😄?

Daha benim alarm çalmadı onda ders kızlar 7.30 kalkıyor sanki moda defilesi yapıyoruz kankaa ne giysem diye bağırıyolar son ses şarkı ve bu dört kişinin üçü kapalı (8kişiyiz) odada sadece iki açık var birisi benim doğal biriyim makyaj yapmıyorum ama iki saate ne makyajıdır bu hala çözemedim onlar böyle davrandıkça tabi sevgilin olmaz kızım diyorum yataktan çıktığım gibi gidiyorum galiba okula normal bir kız böyle süslüyse ben neyim 😂Bi gün de ne giycem derdim olsun ben miyim anormal olan hala yataktayım yav😂
Ben kız değil miyim yoksa Kezban mıyım on dk da hazırlanan tek kız ben miyim ya 😄?
Cevapla