İçkiye karşı nasıl dayanıklılık kazandınız? Bazısı 70lik rakı içiyor bir şey olmuyor ben 2 duble içtim kafam güzel oldu?

Bünye meselesi mi bu yoksa sürekli içmekten mi kaynaklanıyor bir de midemiz neden bulanıyor neden yediğimizi içtiğimizi geri göndermek zorunda kalıyoruz?







İçkiye karşı nasıl dayanıklılık kazandınız? Bazısı 70lik rakı içiyor bir şey olmuyor ben 2 duble içtim kafam güzel oldu?
Cevapla