Burnum cok mu kötü yandan cok rahatsız oluyorum ben önden yine pek takmıyorum da sizce?

Burnum cok mu kötü yandan cok rahatsız oluyorum ben önden yine pek takmıyorum da sizce?
Burnum cok mu kötü yandan cok rahatsız oluyorum ben önden yine pek takmıyorum da sizce?
Estetik yaptirmam ama burun şekillendirici alayım diyorum faydası olur mu deneyen var mi

Burnum cok mu kötü yandan cok rahatsız oluyorum ben önden yine pek takmıyorum da sizce?
Cevapla