Kedim ilk yavrusunu Ben uyurken yorganın altında doğurmuş. Diğer yavrular yaklaşık 8 saattir gelmedi? Çok mu geç kaldı?

Karnında 2 tane daha olduğu görülüyor dışarıdan. ve ilk doğan kediyi ben mi ezdim bilmiyorum. ama baktığımda ölüydü :(
Kedim ilk yavrusunu Ben uyurken yorganın altında doğurmuş. Diğer yavrular yaklaşık 8 saattir gelmedi? Çok mu geç kaldı?
Cevapla