Püskeviti çaya bandırıyorum tam içine düşecekken yiyorum. Yine heyecan/aksiyon. Sizce ben hayatı hızlı mı yaşıyorum?

Püskeviti çaya bandırıyorum tam içine düşecekken yiyorum. Yine heyecan/aksiyon. Sizce ben hayatı hızlı mı yaşıyorum?


: )
Püskeviti çaya bandırıyorum tam içine düşecekken yiyorum. Yine heyecan/aksiyon. Sizce ben hayatı hızlı mı yaşıyorum?
Cevapla