Püskeviti çaya bandırıyorum tam içine düşecekken yiyorum. Yine heyecan/aksiyon. Sizce ben hayatı hızlı mı yaşıyorum?
: )
: )
hadi caya dusecekken kurtardin da tam agzina goturdugun esnada kirilp duserse :D benim cok oldu da :D
ben bir tutturamadim :D
amaaan :D
kizmadim cocum :D
kalbin bu hıza nasıl dayanıyor gerçekten anlamıyorum tolga asdfs :D
Aday olsan bahçeliyi geçersin
Cevap
1Cevap
Hayallerim şaman kralı olma yolunda aksiyonlar yaşayan hao asakura, hayatım bisküviyi süte batıran ve düşürmemeye çalışan ben djdjfk
Bırak düşsün çayın içine nasiplensin yavrucak görüşe gelirsek de bendensin ahbap 😂👏
Live fast die young bad girls do it well öyle bir aklıma geldi geçerken söyliyim dedim
Ayynen
vayyy dostum sen baya eğleniorsun ya :D
Bu kadar hızlı yaşama psikolojin bozulur :D
Akışına bırak biraz bu kadar aceleci olma :p :D
İpin ucunu bırakma :O
Yani hem akışına bırak hem ipin ucunu bırakma yani mesela rahat ol ama yine de ip elinde olsun :D
Anladın mı ciddeeen :D
Hayır karışık anlattımm :))
Seninle takilmak istiyorum asdf
O imkansız :/,
Benim hayatta ki ekşında bu yönde..
Oo süper olur bak bu sonra bir aksiyon yaşadık mı tamamdır..
İki dakika da senaryo kurdun ya pes :/
Püskevitleri unutma :o
Ay evet ya başıma geldi ince belli bardaklarda ortasında kalmıştı :o
O zaman dikkate alıyorum sen gelene kadar :o
Sjsjjsjsj :D alem cocuk seni
çok hızlısın, maşallah.
hayattaki tek şanssın gibi
kafan güzel
Fazla hızlıı 😂😂
Gayet hızlı😂😂
Süpersin sen
Cok hızlı
Helal sana hsbdksns
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar