tipini sormuyorum, bir coolluğu bak, sizce itici mi çekici mi bakışları falan? ben çekici buluyorum












Cok begenirim Robert pattinson u boynuzlamasaydi iyidi hayir boynuzladigi Adam Robert in golgesi bile olamaz ilginc:o
Kendisi Maalesef Lezbiyen Olmuş Bende Seviyordum Önceden
şimdiki hali biraz kötüde, bu görsellerdeki iyi bencede :)
Şimdilerde erkeksi oldu. Bir tarzı var ama alacakaranlık yüzünden sempatim yok hiç.
aynen şimdikini bende begenmiyorum, bu görsellerdeki halini kast ettim
Aynen var biraz ağzı burnu düzgün olsa çok güzel olabilirmis sanki
Cevap
13Cevap
Yani bana biraz erkeksi geliyor ama birazcık cool duruyor
Erkekmi kadınmı karar veremedim.
o kadar da değil :D
Epey itici bir tip olduğu kesin ama.
çekiciyse bize çekici, sana ne oluyo? lezbiyen misin?
Vampir olsa güneşden vazgeçmeye hazirim.
güzel sayılmaz ama bir çekiciliği var.
güzelde değil çekicide değil
Kafası olmasa güzel aslında
Gozleri çok boş bakıyor bence.
Kemçük ağızlı 😂😂😂
ben tipini degil cool havasını sordum ama :D
hiç bişey düşünmüyorum. o da zıçıyor sende.
komik değil ya cidden. soru soruyoruz, alakalı cevap vericekseniz görüş paylaşın. Bu ne şimdi?
Bencede çekici
tarzım değil
Evet ayri bir havasi var ben begeniyorum
Igne bağırırsam soner
çekici
Malın teki ya
itici
çok hojdur
İtici.
Gözleri yeter.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar