Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. 1 ocakta dogan cok arkadasım var. Hatta 3 senedir takvimde isaretliler orayi yirtmadim hala. Ama bence mesajla kutlucaklarina kutlamasinlar. ben yanima gelmeyenin kutlamasini kabul etmiyorum sjjsjs bencilim o konularda😊
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 639 cevap paylaştı. beni de bazen hatırlar bazen unuturlar zaten iki üç tane hatırlayan olsa sükederim.. beni unutan olursa bende onları unuturum diyorum ama yine kiyamiyorum hiç de unutmuyorum..
0158 Yorumla- +1 yıl
ayni ben de unut muyom ama. cok unutu luyom :(
- +1 yıl
bir birimizin kini kutlayak senin kaci
- +1 yıl
tamam not aldim. tele :)
- +1 yıl
hahha muhtemel olasilik o olacak ya :) ama taksim de olurum. sanirim :)
- +1 yıl
10 yildir bende kutla miyom ama bu yilbasi stres atmam lazim bursa dan disari cikmam lazim :(
- +1 yıl
ya millet timiz zaten odun bide icin ce hepten sapitiyo sagini solunu gormuyo bisi olmadi dimi :(
- +1 yıl
:) gecmis olsun baya meskul etim seni ya tut mamisim. dir umarim :)
- +1 yıl
:) bana kalsa sabaha kadar kafani sisiririm. kovarsin :)
- +1 yıl
haha yatana kadar yani :)
- +1 yıl
:) yani mutlaka sim di nesin nerden isim falan sorcam burda ifşa olmak var :) sonra tikan cak diye acmiyom konuyu :))
- +1 yıl
hadi onuda gectim ozelim acik ozel den mesaj at dicem buseferde ay ne salça şey dicen :)
- +1 yıl
benim ozel acik yaza biliyosun eig ben den sana :)
- +1 yıl
:) sen yazarsan ben cevap vere biliyom sanirim :) ama cok zor lamim :)
- +1 yıl
:) tabi kucuk hanim nasil ister seniz ne is yaptiginizi sormam da sakin ca var mı :)
- +1 yıl
:) evet kucuk hanim biraz şey oldu ama yan lus anlama kotu anlam da sole medim lutfen yanlis anlama :(
- +1 yıl
:) olesin zaten bende oleyim :)
- +1 yıl
Yaş sadece bir sayi onemli olan ne hisetigin kac hise diyosun :)
- +1 yıl
ben de bu kizla neden bukadar iyi anlasiyoz diyodum ayni yastayiz iste ;)
- +1 yıl
evvet buyumedi kine daha bence :)
- +1 yıl
haha yapar bunlar valla Şu an dikat ler uzerimiz de
- +1 yıl
ahada kac ti :)
- +1 yıl
ay benim annem cok kizar buraya girmeme aneme solemez ler dimi :(
- +1 yıl
:) bak muhabbet baya takil madan sikmadan gitti ha muhabbet sardi beni kiz şaka maka :)
- +1 yıl
evet bakicam simdi beni kimler le aldatiyon :)
- +1 yıl
haha baktim bilemm aferin yamuk yok :)
- +1 yıl
haha ole kaba baktim ama sen farkina varmadan arastiririm ben seni ;)
- +1 yıl
:) tebrikler nur topu gibi bir sapigin oldu artik her yorum un da hesap sorarim :p
- +1 yıl
haha tamam iste sahip len dim seni artikin :)
- +1 yıl
:) bak biri sana sulanir sen birine yurur sen kan cikartirim :)
- +1 yıl
haha nevar yasin da bee tas gibi sin :)
- +1 yıl
haha gonul gozu ile bakiyom ben şekerim :)
- +1 yıl
ben tsk ederim ama şu yaş takin tini aş o takin tin olmasa yurucek tim baksana :)
- +1 yıl
Ya cocuk burda ki ler daha olgun dusunen gulen uzun uzun sohbbet ede bilecegim biri arayisim hepsi sende var bitek yas takin tin var iste onu da atariz dimi :)
- +1 yıl
aramiz daki sohbbet ten umarim normal de takin tin yok tur !!!
- +1 yıl
Yas takin mesela 6 yas mesela aramuz da buyuk bir sorun mu :)
- +1 yıl
:) baksenn neyon den cevabi yurucem ya sana olum git yasin kac basin kac deme bana :)
- +1 yıl
musade var yani ;) ben ole sanal yurumem ana :)
- +1 yıl
turkiye sinir lari iceri sin de isen sorun yok :)
- +1 yıl
bursa ben de :) 4 saat var ne olcak bide real gorus muyorum mu kabul et miyom zamana birak ;)
- +1 yıl
evli misin yoksa :(
- +1 yıl
valla bir insani tani manin yolu yuz yuze gorus mektir burasi sadece vesile
- +1 yıl
onlara bakicam konus mandan da anladigim kadari ile şansin yok zorlama diyon :)
- +1 yıl
:) ozaman kosucaz pesinden guzellik :) cekicen artik beni ;)
- +1 yıl
hergul diken li dir napar sin o gulu tut mak icin dike nin batmasi lazim :) hasta olursam bakar sin
- +1 yıl
ben bakarim ki sana elim le corba yapar yediririm :)
- +1 yıl
sicak cikokata olurnu tatlim :)
- +1 yıl
:( uyuya kal misim pistigim ya :(
- +1 yıl
tsk sana da butun yorum larini okudum :)
- +1 yıl
Hihi şansimin "0"oldugunu anladim
- +1 yıl
:( :O
- +1 yıl
ken din den 4 yas kucuk talibini bilem geri cevir misin :(
- +1 yıl
:( tuh ya :(
- +1 yıl
:( kismet artik ya allah gonlune gore versin diyim ozaman
- +1 yıl
tsk :)
- +1 yıl
tatli cana yakin :) sevdim seni :)
- +1 yıl
:) cok tsk ederim sabaha kadar iltifat lasirim sen le dicem uyuya kalirim :)
- +1 yıl
:) yani zaten kalemin degilim :p
- +1 yıl
deme ole ya senden guzelini nerden bulcam tatli kafa dengi :)
- +1 yıl
:) guzellik yuzde degil canım yurekte benim icin de yuz degil yurek onem li :)
- +1 yıl
:) yerim gozlerini ozaman buynu nuda :)
- +1 yıl
canim. istediii :) yiyemem mi ;)
- +1 yıl
hahha benim de buyuk iyi anlasicaz :)
- +1 yıl
kapali misin?
- +1 yıl
:) okucam ama senle ilgili herseye bakcam fena taktim kafaya ole ya da bole yuz yuze gelcez ;)
- +1 yıl
:) ediyorum canım artik karisirim da yorum. larina yuruyen olursa kirarim kafani :p
- +1 yıl
ben anlamam artik sahip len dim. seni :)
- +1 yıl
kirarim bacak larini bak
- +1 yıl
hahah ya şaka ile gidiyozzz tm olmam :(
- +1 yıl
:) tamam ama bak onem siyom. aeni bilgin olsun :)
- +1 yıl
:) umarim sanal da kalmaz ;)
- +1 yıl
peki ozaman
- +1 yıl
:) yooo
- +1 yıl
:).
- +1 yıl
:) konu cok ta plannlar degisti ;)
- +1 yıl
benim ki ole yuruyo :)
- +1 yıl
yaap mali sin artik kasina gozune bakma yas olayina bisi demiyorum ama evlen hayatini kur gecmis gecmiste kaldi
- +1 yıl
haha evlenme bana kal tatlim :)
- +1 yıl
cix seni alicam ben benim de pek niyetim yok zatin :)
- +1 yıl
aynen buz bize yeteriz tatlim :)
Böylede zorla dogum gununu kutlatmak olmuyo mu :) sen bişe demeden aniden birinin kutlamasi seni mutlu etmeli.. sen soyledikten sonra kutlansa ne olur kutlanmasa ne olur :D
08 Yorumla- +1 yıl
ben de ole diyom. aga ama ne fayda lafalar kiyak unutuluyoz :)
- +1 yıl
haha uyarmiyom artik suratima bakip aaaa aga demeleri sinir bozucu
- +1 yıl
haha aga girme o mevzulara yaraliyim :)
- +1 yıl
:) nice senelere
+1 yılUnutmadi. Mesaj atti. Sag olsun. Ben atarim dostum sana dert etme. :)
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
+1 yılBütün yaşıtlarından büyüksün vay be :D Her doğum günümde düzenli sürpriz yapanlarım var neyseki ama arkadaşım 1 Ocakta doğsa büyük ihtimal unuturum bende çünkü akşamdan kalma oluyosun bütün gün uyuyosun zaten :D
01 Yorumla- +1 yıl
ah ah cok kotu :)
+1 yılAilem kutlar bide arkadaşlarm hatrlayanlar yani.. nice senelere şimdiden ☺
03 Yorumla- +1 yıl
tsk ederim :) utan sin kankilerim
- +1 yıl
Rica ederim 👍 kutlarlar onlarda bnce 😊
- +1 yıl
insallah :)
ben bile hatrlamıyorum doğum günümü millet nerden hatrlasında mesaj atsın
01 Yorumla- +1 yıl
şaşkin keske bende unuta bilsem
kutlayanim varda ben sahsen cok önemsemem takmam yani sonucta yasliliga bir adim daha atiyorum😅
04 Yorumla- +1 yıl
ya tamam da benim. hic kutlayanim olmadi nasil bisi :)
- +1 yıl
millet kafa birmilyon benimi hatirlar :(
+1 yılSorularına çok görüş yazdık şimdiden doğum gününü kutlarız dimi @birgaripcool 😇
040 Yorumla- +1 yıl
tsk ya helal et hakini
- +1 yıl
Sen de helal et abi büyüksün bizden 😇
- +1 yıl
saol kardesim :) helal olsun
- +1 yıl
Nice mutlu yıllara dostum
En kötü gününde bile tüm sevdiklerinin yanında olması temennisiyle 😊🤗 - +1 yıl
:) tsk arkadasimm
- +1 yıl
Yahu 1 ocakmış bende bugün sandım
- +1 yıl
:) olsun unutuyolar sonra :)
- +1 yıl
Ahaha benimde mayısta benimkini de kutlayın o zaman unutmadan 😂😂😂
- +1 yıl
haha nice mutlu yillar :)
- +1 yıl
İyice kafasi gitti bunun abisi kusurumuza bakma sen 😇 @birgaripcool dovecegim seni niye okumuyorsun cümleyi 😑
- +1 yıl
:) @kırmız8_kurdele kiyma cocuga
- +1 yıl
Çocuk muamelesi de gördük iyi mi 😒
https://i.imgflip.com/wrrr3.gif - +1 yıl
ayagini denk al @birgaripcool kardesimi uzme :)
- +1 yıl
Adamsın 🤗🤗😂😂
- +1 yıl
:) ,
- +1 yıl
- +1 yıl
uwww neler duyuyorum ben :)
- +1 yıl
- +1 yıl
Ya tamam mesajlarında yüz vermiyorum diye burada tersliyorsun da yapma hiç iyi değil 😂😂😂😂
- +1 yıl
@kırmızı_kurdele kar desim ilan etim seni ben ben den sorulur sun :)
- +1 yıl
Bak gene ayni numara😑😑😑😑😑 saol abim teşekkür ederim ☺☺😇 bak abi gene ayni muameleyi yapıyor oysa her gün o yazıyor bana ben cevap yazmayınca da böyle trip atıyor kendince 😏😏
- +1 yıl
yuruyo sana napsin :)
- +1 yıl
Ne yürümesi sırtında roketle koşuyor 😄😄
- +1 yıl
haha eee şansine ;)
- +1 yıl
Zaten her gece ve sabah güzel aşk sözleri ve mesajlar yazan benim 😒😏
- +1 yıl
Sorma abi sorma hiç😒 biktirdi beni gencecik yaşımda 😒😄
- +1 yıl
haha en guzel aşk lar kavga ile başlar ;)
- +1 yıl
Gencecik mi?
Gerçek yaşının 40 olduğunu neden söylemiyorsun herkese 😂😂😂 - +1 yıl
😱😱😱😱😱😱ne diyorsun sen yaaaa 😱😱😱😱😱😱😱😱😱
- +1 yıl
Gerçekleri söylüyorum 😂😂😎😎
- +1 yıl
aaa kandir din mi benide :(
- +1 yıl
Ya sacmalayin cumlelerim 40 yaş gibi mi duruyor ya abi inanma sen de şu şebeğe Allahını seversen ya 😱😱😱😒😒😒😩😩
- +1 yıl
takiliyoz sana kardesim ya
- +1 yıl
Görmedik ki nerden bilelim kaç yaşında gösterdiğini? 😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
@birgaripcool bak bak gostermiyorum fotoğraf gör gününü beni 50 yaşında düşün de aklın başına gelsin 😂😂 biliyorum abicim şaka yapıyorum 😊
- +1 yıl
Yine aradan sıvıştı ya 😂😂😂
- +1 yıl
@birgaripcool hihhhh😏😏😏😏
- +1 yıl
Ağzını burnunu yediğim 😂😂😂👐👐👐
- +1 yıl
@birgaripcool ☺☺🙈🙈
- +1 yıl
👐👐👐☺️☺️☺️
+1 yılYılbaşı gecesi kutla işte sende gece 12den sonra 1ocak oluyo nasılsa herkes ayık üfle pastanı 😂
00 Yorumlaben kutlarım burdan 1 Ocak ta 😂😂
04 Yorumla- +1 yıl
:) umut verip unutma ama veni :(
- +1 yıl
tamam :) tsk
+1 yılŞimdiden mutlu yıllar. :) Unutturma :D
03 Yorumla- +1 yıl
saol hatirlatcam. yilbasinnda kafa guzel olup ta ben de unyt maz sam.:)
- +1 yıl
Erken ya da geç kutlarız en azından :)
- +1 yıl
dusun men yeter :)
Iyiki dogdun ben simdiden kutlayim abi :)
02 Yorumla- +1 yıl
tsk ya saol :)
Ailem , arkadaşlarım kutlar çok şükür
00 YorumlaAllahtan 29 Şubat değilsin sukret 😂
00 Yorumla- Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış zamanda çıkmışsın..
05 Yorumla- +1 yıl
bide sen vur butun ks ve bursa bana karsi zaten :(
- +1 yıl
Ahahaha, ama şimdi yani 2 bari olaymış az daha dursaymışsın..
- +1 yıl
sıkıldim icerde napim busefer de kara bisi olur dum cok pismis der lerdi :)
- +1 yıl
Ahahahaha ya tuttum bu dediğini bak! :D
- +1 yıl
:) fenalar dayim ben ya havada buz kaldim disarda olem ben ya
Doğmak için kötü bir tarih..
01 Yorumla- +1 yıl
:( ,
+1 yılFacede gorurlerse kutlarlar o kadar
00 Yorumlaben unutmam mesaj atarim...
00 YorumlaEvet arkadaşlarım bilirler kutlarlar hep
00 Yorumla
+1 yılVar..
07 Yorumla- +1 yıl
ne mutlu sana :(
- +1 yıl
:-) amannnn kutlasa nolur kutlamasa nolur, yaşlanıyorum gittikçe ölüme bir adım daha yaklaşıyorum diye kutlamakta enayılık bana göre.
- +1 yıl
ama hatirlan mak guzel :(
- +1 yıl
Sırf doğumgününde hatırlayacaklar hatırlamasın be :-)
- +1 yıl
Orta yaş bunalimina girdim sanirim erken den :)
- +1 yıl
😁😂😂 boşuna girme bişey olmuyo
- +1 yıl
:) girmiş bulun duk bikerem. napalim :) san bari mesaj atkiz dogum gunumnde
Hayır
00 Yorumla- Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı.
+1 yılDaha çok var ne oldu
01 Yorumla- +1 yıl
30 senedir ayni unutu luyom
var tabii
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar