Sınav haftası sabahlamayan insan öğrenci değildir gibi bir şeyler duydum, dün deneyeyim dedim ama olmadı. Biliyorum zaten bunları dedim -ki gerçekten biliyormuşum, sınav gayet güzeldi-. Neyse sonuç olarak, siz sabahlıyor musunuz? Sabahladığınız zamanlarda çalışıyor musunuz?
Sınav haftalarında sabahlıyor musunuz? Gerçekten gerek duyuyor ve çalışıyor musunuz sabaha kadar?
sabahlamak pek bana göre değil her zaman zamanında çalışmış oluyorum son gün bilgileri beynine sığdırmak üniversiteyi boşa okuyormuş gibi geliyor bana adam gibi derse git zamanında çalış mesleginin hakkını ver.. sana söylemiyorum yanlış anlama herkese tavsiye amaçlı
Dersin zorluğuna bağlı. Genelde sabahlamam. Mesela cuma günü vizem var ama ben çalışmak yerine anlamsızca buraya üye oldum, kendimi kaderime teslim ettim sanırım
sabahlamadım hiç öğrencilik yıllarımda sabahlamak bence ayrı bir mallık o kadar şeyi okusan da beyin kendi almaz yani hem uykusuzluk yorgunluk stres çalışmadan yatarım daha temiz parçalamam kendimi
Bu fotoğrafı görsellik olsun diye aldım da internetten, ders çalışıldığını sanmıyorum bu ortamda. Normalde derli toplu olmaya çalışan ben bile ders çalışırken masam, masalarım hatta bütün odam kendisinden geçiyor... Bu arkadaş bu şekilde ders çalışabiliyorsa tebrik ediyorum.
Harbi söylüyorum böyle odam olsun gün boyu ders çalışırım ders için motivasyon önemli motivasyon için ortam önemli ortam için ben önemliyim benim olduğum yerde de düzen önemli
Harbi söylüyorum böyle odam olsun gün boyu ders çalışırım ders için motivasyon önemli motivasyon için ortam önemli ortam için ben önemliyim benim olduğum yerde de düzen önemli
Önemli ders varsa mecbur sabahlamak gerekiyor, isteyipte yapamayanlar için toz nesafenin üzerine yüksekten kola koy yavaş yavaş köpürür sonra için uyku v. s kalmaz
En İyi Cevaplar