Bir gün kızım olursa adını Lavinya koymak istiyorum. bir çiçek ismiymiş😊🌸aynı zamanda Özdemir Asaf şiirinde geçiyormuş. güzel mi sizce :)
Çok güzel🌸
Beğenmedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Annemin bana vermeyi düşündüğü isimlerden biri:) Severim. Ama altta birisinin yorumunda anlamının "ölüm çiçeği" olduğunu öğrenince, çocuğuma bu ismi vermek istemeyeceğimi fark ettim:) Gerçi başka anlamları da var sanırım."Özgürlük" ve "hayali sevgili" gibi. Roma mitolojisinde de yeri varmış.
-Gecen bol olsun.-
Lilium ve lisianthus da benim çocuklarıma koymak istediğim isimlerden
Nasıl okunuyor bunlar
Lilyum ve lisiantus diye
Lisyantus**
Allah Muhammed aşkına çocuklarınıza sonra ilerde hoşlanmayacağı isimler koymayın.. Yıllardır adımı doğru yazdırmak için çabalıyorum.
Neden ki bence çok hoş ve kulağa güzel geliyor telaffuzuda kolay :/ sizin adınız mehcab mı
Çokta zor değil aslında onlarda sorun var herhalde
Rus Çocuğu mu lan bu derim
Yok koymam
Özenti olmam
Kökeni rusça değil yinede sen bilirsin.
Cevap
6Cevap
Sana gitme demeyeceğim
üşüyorsun ceketimi al
Günün en güzel saatleri bunlar
Yanımda kal
Sana gitme demeyeceğim
Gene de sen bilirsin
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim
incinirsin
Sana gitme demeyeceğim
Ama gitme Lavinia
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme Lavinia
Sevdiğim bir şiirdir😊
Adını gizleyecegim
Sen de bilme Lavinia
güzel bir isim farklı duygu yüklü
Bnde papatya koymak istıodum ama ilk duyan seninkini yabancı sanar bea aslında güzel kulağa hoş gelio
ya onu boşver de ya program neden kapatilmiyor anlamıyorum ya hepsi sovvvv vay be vay bu millete
Anlamadım?
feridun düzağaçın şarkısı geldi aklıma
NErden duydun bunu ya da nerden geldi aklına?
kızında yaşlanacak biliyorsun dimi? :)
Egzotik çiçek isimi gibi sevmedim
Ölüm çiçeği yani :D bence koymamalısn
karaaslanmetin.wordpress.com/.../ çiçekçiyim ben ölüm çiçeği anlamı.
çok hoş
Beğenmedim
Güzel
güzel
Güzel.
Çok güzel🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar