Sesiniz, konuşmanız karşınızdakine huzur verici mi yoksa rahatsız edici mi?
Ses tonu önemli 😉


Kimseden "sesin kötü " diye bir şey duymadım.
Ya sesim iyi ya da çok alçak gönüllü arkadaşlarım var 😊
Teşekkür ederim
Sen konuş ben seni dinlerim diyen tek kişi?
🙈 Hiç aklıma gelmediğine göre demekki duymamışım 🤗🤗
Kimse demiyor..
teşekkürler.
Cevap
40Cevap
Kimi çocuk sesi gibi kimi de çok güzel diyor ben ikilem
İyi dinleyici ve yorumcuyum.. bazı geceler telefon konuşmak yorucu oluyor.. hep dert hep dert.. biri de çıkıp senin derdin var mı demiyor!
Küçük kız çocuğu sesi gibi ya 😏 kişiye göre değişiyor. Neyse ses tonu güzel olan erkekle evlenilir 😂😂
Ses Tonumun Güzel Olduğunu Söylerler Bir Dönem Radyoda Şiir Programı Da Yapmıştım
Ben çok konuşurum. ilginç konulara değinirim hep.
bir kıza arayıp bunu desek g. tü kalkar köpek çekmeye başlar
Ses tonum sıradan. Yani kendimi duyamadığımdan bişey diyemiycem. Ama hiç "aaa sesin ne güzel" diye iltifat almadım. Aldıysam da hatırlamıyorum. Ne huzur verir ne rahatsız eder bence.
Huzur verdiğini söyleyen de oldu, rahatsızlık veriyor diyen de oldu 😊
Huzur veriyormus c2 dekiler oyle diyordu ama reelde pek sesim begenilmez anlamadim sanaldakiler niye begemiyor😒
Çok kötü bir ses tonum var kendimden nefret ediyorum
Bunu anlamanın yolunu biliyorum 🙈
05359523*** 😀😜
Öyle bir özledim ki onun sesini. Bir saniyeye razıyım. Ama sanırım benim sesim onu artık rahatsız eder.
sanmıyorum..
hızlı ve sürekli konuşurum..
çoğu kişi yoruyorsun beni diyor =))
Ses Tonum güzeldir. Ama Telefonda B*k gibidir şahsen :D
ben en çok ses tonumu seviyorum gerçekten etkileyici bir tona sahibim ☺️
genelde konuşma len diye bağırmışımdır recep ivedik gibi yani :D :D
itici olabilir bilemiyorum :) düşünsene pilotun sesinin güven vermediğini
Çok karizma bir ses tonum ve konuşma tarzım vardır ayıptır söylemesi
Ara duy ben ne desem yalan olur:)
Ses tonum berbat :))
j t:degisme
kimisine oyle kimisine degil
Karşıdaki kişiye sormak lazm 😇
Söylenen huzur verici olduğu 😎
Tehlikeli bir ses tonu var 😎
orta şekerli sıradan bir ses..
Rahatsız edicidir. Bir insanı korkutup kaçırabilir
Hızlı konuşuyorum. Bazen rahatsız edici
çok sık duyuyorum yaklaşık bunu :)
Huzur vericidir bence
Bilmem hiç düşünmedim
Bilmem hic kendimle konusmadim
Bilmem öyle diyen veya aksini diyen olmadı hiç
Genelde annemle konuşurum bilmiyorum
kötü konuştuktan sonra da önemli mi
tabi canım. ... gelde bana sor.
bazılarına huzur verir
bazılarına rahatsızlık
karşıdaki kişiye göre değişir
guzel derler
huzur veriyor
huzur veriyormuş
Sesim kötü.
huzur
Genelde begenirler
Bilmem
bilemedim şimdi
Sesim çok iyidir ak
Huzur verici diyordu
Rahatsız.
standart
Huzur verici
Normal bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar