Kahve gözlü olarak beğendiğim tipler bunlar mesela sarışın kahve gözlü filansa beğendiğim oluyor ama diğer türlü pek beğenmiyorum mavi, yeşil, ela gözlüler çok güzel geliyor bana mesela kahve gözlü beğendiğim kadınlar bunlar ,
Mavi, yeşil, ela gözlü kızlardan çok hoşlanıyorum diğer gözlü kızlar bana pek güzel gelmiyor kötü bir şey mi sizce?
Herkesin kendi zevki ama göz renginin güzellik kriteri olduğunu düşünmüyorum bakışlar daha önemli, Nathalie Portman veya Audrey Hepburn kadar güzel bakan kadın görmedim
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
bana dediğin kadınlar hiç güzel gelmiyor bakışlar diyorsunda sanki koyu kahve gözlü kadınlar mükkemmel bakış atıyor mavi gözlüler kötü atıyor onun için güzel gözlü kızlardan hoşlanıyorum ama sarışın kahve gözlü kadınlarıda beğendiğim oluyor
15 yaşındayken senin gibi heveslenip gri lens takmistim 1 yıl kullandım bulanık görüyorum Allah b. l. mı verdi dikkatli kullanmak lazm hevesini alırsın ama dikkat et derim😄
En İyi Cevaplar