Mavi, yeşil, ela gözlü kızlardan çok hoşlanıyorum diğer gözlü kızlar bana pek güzel gelmiyor kötü bir şey mi sizce?

Kahve gözlü olarak beğendiğim tipler bunlar mesela sarışın kahve gözlü filansa beğendiğim oluyor ama diğer türlü pek beğenmiyorum mavi, yeşil, ela gözlüler çok güzel geliyor bana
mesela kahve gözlü beğendiğim kadınlar bunlar ,
Mavi,yeşil,ela gözlü kızlardan çok hoşlanıyorum diğer gözlü kızlar bana pek güzel gelmiyor kötü bir şey mi sizce ?
Mavi, yeşil, ela gözlü kızlardan çok hoşlanıyorum diğer gözlü kızlar bana pek güzel gelmiyor kötü bir şey mi sizce?




Mavi, yeşil, ela gözlü kızlardan çok hoşlanıyorum diğer gözlü kızlar bana pek güzel gelmiyor kötü bir şey mi sizce?
Cevapla