Dövmem yok. Severim ama hiç vücuduma yaptırma gereği duymadım 😊 Beğenirim dövmeli kızları tabi abartılı dövmeyi sevmem bazıları bütün vücuduna dövme yaptırıyor o kadarı itici gelir sevmem 😂😂
Hayir sevmiyorum.. insan vucudu zaten estetik.. gereksiz luzumsuz ve sagliksiz.. Begendigim tek dovme gazi mustafa kemal ataturk ... oda minicik olmali..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Dövme günah olduğu için yaptırmadım ama her yanı dövmeli değilse bir kadında garipsemem dövme yaptırmasını
En İyi Cevaplar