Hayatta bir amacim yok. Asiri gereksiz bir insanim. Yasanir mi boyle?

O kadar rutin ve ise yaramaz bir hayatim var ki
Beni heveslendirecek bir sey yok
Kitap okumam muzik dinlemem film izlemem gezmiyorum da
Cok sukur ailem var. Allah basimdan eksik etmesin. Yegenlerim var. Hele biri var ki ona sarildigimda dunya duruyor bir tek
Ama mutsuzum ben
Gereksizim
Nasil duzeltecegimi bilmiyorum
Hep boyleydim cunku
Güncellemeler
+1 yıl
Iyi bir isim ve kazancim da var aslinda arkadaslar
Hayatta bir amacim yok. Asiri gereksiz bir insanim. Yasanir mi boyle?
Cevapla