'' İnsanın kısmetinde olmayan şeyi istemesi , en büyük cezadır '' düşündürücü değil mi?

'' İnsanın kısmetinde olmayan şeyi istemesi , en büyük cezadır ''
düşündürücü değil mi?
Zor da olsa , kısmet değilmiş demek çok önemli
Elinden geleni yapıp tevekkül etmeli
Hayat gelip geçiyor , üzülmeye değmiyor
Düşünmek gerekiyor anlamak kabullenmek
Kadere razı olan, kederden emin olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
'' İnsanın kısmetinde olmayan şeyi istemesi , en büyük cezadır '' düşündürücü değil mi?
Cevapla