Erkek dediğin 185 üstü olucak ve esmer olucak diyen kızları kafaya taktım sizcede öylemi? ?

Ya iki kız tanıdım yakın zamanda konuştukları şey şuydu birinin boyu 160 diğeri 172 falandı erkek dediğin 185 üstü olucak sarışın erkekleri ciddiye alamıyorum konuşurken falan dedi kendime baktım sarısın değilim ama kumralım boyumda 173 falan uzun değilim hadi 172 olan kız neysede 160 lığa noluyor ayrıca sarışın erkeği ciddiye alamıyormuş kendileride güzel falan değiller ben aslında orda umursamadim ama yinede merak ettim fikriniz nedir? ?
Erkek dediğin 185 üstü olucak ve esmer olucak diyen kızları kafaya taktım sizcede öylemi? ?
Cevapla