Hiçbir şey hissetmek istemiyorum. Duygusuz bir kadın olmak istiyorum. Yardım lütfen...



Ders 1: Öyle serzenişinin sonuna yardım pliss falan yazmayacaksın. Duygusuz kadın cool olur çünkü.
Ders 2: Hiç bir şey hissetmiyorum diye bir şey yok. Senin vücudundaki sinirlerin uzunluğu, dünyayı kaç defa turluyor haberin var mı? Öyle ha deyince yokedemezsin, ama gizleyebilirsin. Sen de gizlemeyi öğreneceksin.
Ders 3: Bünyeyi tazelemek adına günde 3 doz Emel Sayın'dan; "Sevil de, Sevme" adlı parçayı dinleyeceksin.
Ders 4: Aaa... Beleş hizmet burada bitti, devam etmek için Insert Coin canıms...
Öyle değilmisin zaten 😊
Teşekkürler 😊
Duygusuz nasil olunur anlatayim komik ama sevdigin beyi sevgilisin operken gordukten 1-2 gun sonra ayrildiklarini ogrenip icne daglar kadar umudu sigdirdiktan sonra kendisinden 2 yas buyuk biriyle cikip ayrildigini ogrenmeyle olabilirsin %100 ise yarar 😂😂
Umursamıcaksın dalgaya vuracaksın herşeyi
Cevap
30Cevap
Çok üzülmen ve yanlış zamanda yanlış kişilerle bulunup kazık yemen gerek. İnsanların ne pislik olduğunu görünce ister istemezduygusuzlaşıyorsun. İstemli yapılabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum çünkü oöyle durumlarda kişi bir yere kadar soğukkanlı oluyor ancak kendisini yumuşatan birisi çıkıp geliyor.
Yeni bir ortam lazım, zayıf yönlerini bilmeyen ve geçmişini yüzüne vurmayacak insanlar.. Çünkü gerçekten duygusuzlaştığında geçmişi kafanda sürekli yaşıyor olacaksın.
Siz kültürel boyutu yüksek olan saygıdeğer bayansınız. Bence hiç öyle olmayın. Yaşanılan üzüntü verici bir durum için bu duygu hali içine kendinizi sokmayın. Duygusuz biri olursanız sevgi olmaz. Sevgi olmaz ise insan kendini hep gerilim çemberinin içinde bulur.
Aklın nefsinden kıt ise
Seni duygular yönetir
Nefsi silip atamazsın
Lakin akla hizmet ettirirsin
Nitekim insan mefsine düşerse birer hayvan
Kalbine düşerse ahmak
Aklına düşerse materyalist olır
Bu üçüne %33 miktarda değer verirsen güzel bir insan olursın
bir yöntemi yoktur kırıldıkca her seferinde üzdüklerinde seni en sonunda artık alıştıgın için duygusuz gibi olursun
Çelişkili bir soru, hem duygusuz hem kadın olunmaz !!
https://i.ytimg.com/vi/NG9O3dDsxNY/hqdefault.jpg
bende olmak istiyorum Asiri duygusalim ve hemen baglaniyorum. Nefret ediyorum. Soguk kanlı ve sinsi duygusuz ve tehlikeli olmak isterdim.
bir kez cok derin canının yanması lazim sonra ne olursa olsun güçlü durabiliyorsun ve sonunda başarıyorlar duygusuzlastrmayi;)
Karsindakini insan yerine koymayacaksin bu is boyle baslar
Ne desem bilemedim ^^ Öyle bir devirde yaşıyoruz ki duygusuz olabilmek bile bir meziyet...
bu çaba ile olmaz öyleysen öylesindir değilsen olamazsın
İnsanlar daha çok tam tersini ister ama kazık yedikçe duygusuzlaşıyosun katı bir insan oluyosun zaten fazla şeyyapma
Bende hep duygularimdan kaybediyorum. duygusuz olmak iyi bisey.
Birkac kisi duygularinla oynayip tastas gecerse olursun bence
Hiç duygusuz kadın olmadım bilmiyorum
Valla ben duygusuz bir adam oldum nasil oldum bilmiyorum. Sanirim canini oyle bir yakacaklarki zirveyi yasicaksin. Sonra hic bisey dokunmicak
Öyle deme hala nirvanaya ulasmak icin zamanin var :)
Bunu diyorsan zaten olamazsın
bunun için sebep nedir
Bunun yolu zor ama biliyorum...
Kalbi olan biri için zor olamazsın
@VeSnAn kim
@VeSnAn ay saol sekerim
Acı tecrübeler ile olur ancak..
Hissetmemek istediğin duygular nedir
İçinden gelmesi lazım gelmiyorsa ne yapsan olmaz
öyle bişey mümkünse bende olmak istiyorum
Yasamamis ya da ilgisiz durmasindan
Biraz kazık yemen lazım öyle kolay olmaz
bunu yapiyorsun zaten.
Ameliyatla vicdanını aldır sigorta karşılıyor 😂😂
Pislik insanlarla tanıştıkca olursun 😀
2-3 senen var
duygun yoksa nasıl hissediceksin ki?
Duygularını söküp atarsın...
gamsız olcan
Aslında olur ama bu sefer vücudun tehlikeye girer
Bilemedm şimdi :)
Buyur burdan yak!
O ben işte
Aynen
ölmen laziim
Ciddi misin?
Extazy çekiceksin
Senin ateşin sonmez
Escort olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar