Yüzük ile evlilik yaşı ve çocuk sayısı, cinsiyeti bakmayı denediniz mi? Doğru çıktı mı?

Benim evlilik yaşım 1 buçuk sene sonrası çıkıyor. Çocuk sayımda ilk yaptığımda iki kız, ikinci ve sonraki yaptıklarımızda da bir kız bir oğlan çıktı. İşin tuhaf yanı daha önce gittiğim bir falcı iki çocuğumun olacağını, büyük ihtimal ikiz olacaklarını, çünkü yaşlarının denk olduğunu ve bir kız bir oğlan olacağını söyledi. Evlilik yaşı olarak da aynı tarihi verdi. Gelin görün ki daha benim hayatımda ciddi biri yok. O kadarcık zaman içinde nasıl evlencem ben. Koca bulun bana! :D
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bu yüzük ile bakma olayı çok eskiden beri varolan, hatta yunanlılardan kalma bir şey oluduğunu düşünen var. Fala inanmam ve inancım gereği işimde olmazdı ama bir kere şeytana uyduk işte :) Kafa karıştırıcı.
Hakaret vs edenlerle muhatap olmayacağım.
Yüzük ile evlilik yaşı ve çocuk sayısı, cinsiyeti bakmayı denediniz mi? Doğru çıktı mı?
Cevapla