2023'den sonra bu ülke zengin olcak mı yoksa başka ülkede yaşamaya gitcem?

Amerikada 2015 model mustang 50 milyar burda 300+ milyar böyle adalet mi olur orda 500 milyarlık bir evi burda 5 trilyona onun yarısını anca alabiliyorsun niye böyle bizim ülke la vergidir şudur budur her şey pahalı ama verilen maaşlar çok düşük sanki herkes zengin miş gibi her şey pahalı 2023den sonra kendi şeylerimizi üretip petrolümüzü borumuzu satıp araplar kadar zengin olmucaksak 2023den sonrada böyle fakir olucaksak ben gidicem başka ülkeye valla
2023'den sonra bu ülke zengin olcak mı yoksa başka ülkede yaşamaya gitcem?
Cevapla