
Radyoda 1-2-3-4-5-6 olur ya oraya sevdiğin kanalları kaydedersin bu arabada o nasıl yapılıyor fotoğraftaki model yılını bilmiyorum kia sportage?

ayakkabılarda cıkmış rahatlık on numara ;) hangi kanala kaydetmek istersen o kanalda 1 basılı tut sonra 2 knalı ayarlarkende 2 ye basılı tutacaksın aynı yani
Hangi radyoyu kaydetmek istiyorsan onun frekansını aç ve kaç numaraya kaydedeceksen ona basılı tut 3 saniye
Dit eder ve kaydetmiş olursun
Cevap
9Cevap
Model be ya bu arabanın? Basılı tutun kanlları kaydeder
kanalı açıp numaraya basılı tut 5 saniye kadar sonra dıt dit düt sesi çıkarır araca göre.. kayıt tamamdır
sevdiin radyoya gel basılı tut rakamın üzerine genelde öyle kaydedir
kaydetmek istedigin yerin tusuna uzun sure basili tutacaksin zaten ses gelir kaydedilmis olur. bildigim kadariyla yazdim
1 in üzerine uzun bas did sesinden sonra favori kanalı eklensin 😎👍
Rahatliga bak. Bilmiyorum alinmaz
ne rahatlığı?
arabayı kullanan erkeğe sorsana :D
niye erkekler anlatsana
erkekler arabadan anlar ya hani
Çalarken basılı tutarak mesela 1 basılı tut
Tuslara uzun bas otomatik kaydeder
Üzerine basılı tut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar