Ego otobüslerinin hangi yakıtı kullandığını biliyor musunuz :) ?

Egoya herkes binmiştir sanırım :D hiç bir akaryakıt istasyonuna gittiğini görmediniz :D
Ego otobüslerinin hangi yakıtı kullandığını biliyor musunuz :) ?
Ego otobüslerinin hangi yakıtı kullandığını biliyor musunuz :) ?



Güncellemeler
+1 yıl
doğalgazla çalışıyor arkadaşlar :D
Ego otobüslerinin hangi yakıtı kullandığını biliyor musunuz :) ?
Cevapla