Merhaba arkadaşlar,
Telefonum kapalıyken başka telden kapalı telimi aradığımda "Aradığınız kişiye ulaşılmıyor" demiyor, direkt çalmadan kapanıyor. Sanki hiç kapalı olan teli aramamışım gibi çalmadan, hiçbir şey demeden pat kapanıyor. Şimdi yine denedim. Telimi kapattım. Babamın telinden kapalı olan telimi çaldırdım ama "Aradığınız kişiye ulaşılmıyor" demiyor, telefon hiç çalmadan direkt kapanıyor. Neden böyle oluyor sizce?
Telefonum kapalıyken başka telden kapalı telimi aradığımda "Aradığınız kişiye ulaşılmıyor" demiyor, direkt çalmadan kapanıyor. Sanki hiç kapalı olan teli aramamışım gibi çalmadan, hiçbir şey demeden pat kapanıyor. Şimdi yine denedim. Telimi kapattım. Babamın telinden kapalı olan telimi çaldırdım ama "Aradığınız kişiye ulaşılmıyor" demiyor, telefon hiç çalmadan direkt kapanıyor. Neden böyle oluyor sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar