2. sorunun cevabını yorum atatabilirsiniz.
Uzun
Orta
Kısa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
1.50likler için ideal bir sevgili boyu ama lütfen 1.70lik kızların size bakmasını beklemyin... Bana isterse çok yakışıklı harika karakterli 1.73lük biri gelip teklif etse asla kabul etmem. Nasıl bir öz güven ya benim bacak boyum 1.73 :D ama 1.40-1.50lik kızlar size kurban olsun :D
bbacak boyun 1.73 se sen o zaman 2 .00 ın ustundesin
@gizliiiiie mantığına...
@gorillaa boyu değil işlevi bunu bilmeyecek kadar mal olman ayrı bir trajedi:)
düzgün yaz o zaman
Eski sevgilimin boyu. Topuklularımdan vazgeçtiğime değmedi kimse de değmez. Giyim tarzımı değiştirmek zorunda kalmıştım resmen. Daha da kısa erkekle çıkmam
Aynrn sen 155 160 civarı kızlara bak. Onların boyunu beğenmeme gibi bir lüksü yok zaten
Uzun boy daha çekici erkekte bence
Kanka türkiyede kızlara kendini beğendirmen için 1.95 olman lazım yoksa işin yaş
Kopmleks yapma kardesim iyisin uzun boylu isteyen kizlarin çoğu 150 a**q
İstisnalar var tabi ama
173üm
Ben uzunum diye övünmedim. Uzunumda demedim. Ortalamadan uzunum dedim hayır ne diye bu kadar tepki verdin
Adam gibi adamsa boyundan banane? Boy hakkındaydı konu bende boy hakkında yorum yaptım
Cevap
6Cevap
ben 179 um cok kısayım sende kısasın 180 altı kısadır erkekde 170 altı cücedir kızdada 170 altı kısa 155 altı cüce
Tamam erkekte 1.80 altı kısa ama kızda da 1.60 altı kısa
Eski sevgilimin boyu. Normal.
154um ama 170den aşağısı istemem
Hadienn 168 en azz
Bence 1.75 olmalı en az ya. Kısa erkek güven vermiyo ki. Degil mi :)
1.76yım ben 1cm ile kurtarmışım güven vermeyi demek ki.
Teşekkürler çok mutlu oldum sayende
Bence iyi ama ben boya bakmıyorum ben kalpte iyilik hissetmek istiyorum. ♥♥♥♥
Yani bu kiza gore degisir uzun bir kiza gore kisa ama turkiyr ortlamasi icin normal uzun
Rahatsız etmezdi ama 1.80 olması idealdir diye düşünüyorum
Uzun boy güzeldir. 2 metre olmadıkça. Bende ortalamaya göre uzunum tabi ama o kadarda uzun değilim galiba
173
Pardon yanlış oldu 😂 Bencede 188 gayet iyi
1.60 ol. Samimi oluşun yeter 😊
Egoist ne demek onun için acaba o. O :D
Ben 17 yaşındayım ama yaşıma göre olgunum. Yaşıtlarım hala 6. Sınıf çocuğu gibi davranıyor şahsen
Ya genç gözükmek güzeldir. Yaşlanmazsın. Yaş 40 ı geçince şükredersin söyleyeyim 😂
Orta bir boy sıkıntı olmaz topuklu giymem olur biter
kısa bir boy ve hiç bir kız kısa erkek istemez. ben 1.65'im beni 1.50 bile reddetti
Benim için sorun boyum 1.73 zaten ben istemem uzun kızlarda bakmayın sizde 1.50 veya 1.60 olur sana
Yoo benim boyuma göre normal bir boy
Yoo etmez biz de 1.80 değiliz sonuç olarak
Gayet normal sevgilimin boyu 173 öyle kısa değil
153 um bende , 20 cm var uzun bence normal
Kısa orta diyenlerin beyninden istiyorum
1.60 ve üzeri beğenmez seni
Kısa 😬
Zac efron geldi aklıma vücut yap kanka daha önemli
Ben 173üm
yo etmez
Bayagi kisa
çoooook uzun
1.65im iyisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar